gaat snel he
vindt het wel super gezellig om hier gezellig over me oudste te kunnen kletsen.
Met haar onder vindt ik natuurlijk hele andere problemen als van me jongste
…
hai hai dames
mag ik ook mee kletsen
zal me ook even voorstellen
ben nathascha net 35 geworden 5 dagen geleden kom uit den haag
ben 17 jaar getrouwd met abdoul . dis is 40
samen hebben we ( nog ) 5 kids
laila is 16
samira 13.5
latifa bijna 11
sami bijna 7
en karim 5.5 maand .
fotos zal ik snel een keer even plaatsen
groetjes natas
Zo alle drukte is weer een beetje voorbij…ik plaats even een paar foto’s van de grote kids met kleine broertje :inlove: :inlove:
Welkom trouwens, Natas.
natuurlijk mag je ook meekletsen :mrgreen:
Jij hebt ook een lekker druk gezinnetje zo te lezen…
hai jane hahah ja klopt druk maar gezellig hoor
me trots me wereld …
wat een mooie fotos heb je en knap zijn ze ook
Natas schreef
samen hebben we ( nog ) 5 kids
Dat klinkt alsof het er eigelijk meer hadden moeten zijn......??
Of lees ik dat verkeerd?
wahahahah de (nog) staat wie weet voor nog een kindje in het verschiet
:oops:
Okee :mrgreen:
Gelukkig maar :mrgreen: :mrgreen:
Nou die komt er bij mij niet meer hoor…haha
Maar jij bent 5 jaar jonger…kan nog makkelijk
wahahaha :oops: 40 is niet oud kom nou je leven begint net hoor hhihihhihi
:lol:
ow ik zeg ook niet dat ik oud ben…maar de risico’s dat er iets fout is of gaat qua zwangerschap of met de gezondheid van je kindje worden na je 40ste wel snel meer…
En ik ben heeeeel blij dat ik Sem nog heb en dat alles goed is,
maar het eind van de zwangerschap was toch ook een stuk zwaarder dan bij de andere 4…
Dus wij houden het zo. Wij zijn compleet.
klopt daar ben ik het helemaal mee eens in alle fronten
ook ik merk dat het zwaar was ook al ben ik wel ietsi jonger …
daarom stond de nog tussen de aanhaling tekens in …
zo ik ga me bedje opzoeken
even kijken of de foto wil lukken anders morgen weer een dag
ze zijn niet zo heel duidelijk maar wel vers van de pers allemaal van vandaag
Het is gelukt :mrgreen: :inlove: :inlove:
Stel mooie kinderen heb je!!!
Ppffff heb hier dilemma met 10nerdochter Hanna…
Viendin is pas verhuisd naar Nieuwegein…ze is daar nog niet geweest…
en vriendin heeft vanwege vakantiewerk alleen tijd met oud en nieuw…
Maaaaaaar…(ik kopieer ff stukje van mn log van gisteren…scheelt weer typen…hihi…
Verder kwam Hanna vorige week opeens aan met haar planning...ze zou immers met oud en nieuw naar vriendin K. in Nieuwegein gaan!!!??? Nou, ik wist dus van niks en ben er ook nog niet over uit.
Ten 1ste was vorig jaar ook iedereen ergens anders en vonden we niet dat dat dit jaar herhaald moest worden. Ten 2de had ze zich toen niet aan de afspraak gehouden waardoor ik van 6 uur smorgens tot een uur of 9 smorgens in de stress heb gezeten of alles wel goed was met dr. Ten 3de was dat niet de laatste keer dat ik in de stress heb gezeten om soortgelijke reden. Ten 4de was ze het afgelopen jaar met vriendin K uit geweest in een weekend dat ze niet uit mocht. Ten 5de heeft ze zich de afgelopen weken in de -normale dagelijkse dingen en verplichtigen- totaal onverantwoord gedragen en vind ik dus eigenlijk dat ik dat niet hoef te "belonen"met een treinkaartje naar Nieuwegein......
Terwijl ze al die redenen kent vraagt ze vanmiddag ook nog eens....Als ik niet naar K mag, mag ik dan helemaal niet uit met oud en nieuw? Ook niet naar Valthe ?(waar de stress van vorig jaar vandaan kwam) Blijkbaar heb ik mn 'bezwaar redenen"nog niet duidelijk genoeg geformuleerd.....
En net werd daar ook nog aan toe gevoegd....Als ik naar K mag....kost een kaartje heen en terug zoveel.....Ik zei: Ik dacht dat je terug met hun mee kon rijden, omdat ze ook naar Emmen gaan? "Nee kan niet....dr moeder moet werken"........
AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat Hanna nog niet weet is dat ik de 30ste afgesproken heb met vriendin in Linschoten, dat is een half uurtje bij Nieuwgein vandaan...
dus dan zou ik haar kunnen brengen.....
Maar nu kan ze dus 1 jan niet met de auto terug...moet ze alsnog met te trein.......
En het irriteert me ook mateloos dat ze nu alle mogelijk dingen verzint om maar te kunnen gaan.....terwijl ze hier altijd alle mogelijke dingen verzint om overal onderuit te komen......
Aan de andere kant is K jaren haar beste vriendin geweest en heeft ze die sinds augustus nog maar 1x weer gezien....en kan ik me ook voorstellen dat ze wel heel graag wil weten waar ze nu woont enz...en gewoon ff persoonlijk bijkleppen ipv foon en msn......
DILEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
hai jane
dank je wel :oops:
tjee nee dat heb ik niet nee is nee bij mij ze mag van me uit gaan maar doet ze uit der zelf niet zo en als ze weg is neemt ze der mobiel mee ik moet der ten alle tijden kunnen bereiken zo niet komt ze niet meer weg …
ik denk dat je haar nog een keer goed duidelijk moet maken dat bepaalde dingen niet lekker zitten bij je en aan der vragen hoe zij zich zou voelen als het haar overkwam wat ze dan zou doen en der voor een keuze stellen misschien of het een of het ander en niet beiden men kan niet alles hebben toch ?
mijn oudste was van de week ook erg brutaal in ene vloog ui tegen der vader en dat pikte hij niet en ik niet ja gaat ze janken altijd ike bla bla ik zeg als je je kleine zus zo tegen te tekeer gaat word je dan niet boos … tja dat was even denken en slikken ja zegt ze sorry papa zo ziet ze dingen in … ik laat der vaak vergelijken of denken als we de rollen omdraaien je zelf in andermans schoenen proberen te plaatsen dan komt er meer begrip los .
en jane je moet doen wat JOUW het beste lijkt en waar jij je goed bij voelt ik hoop dat het lukt veel suc6
:-*