Tiemen is helemaal blij

Ik vertelde hem dat school maandag weer begint.



Nou het ging van “YESSSSSSSSSSSSSSSS” om daarna als toevoeging erbij te roepen “want dan mag ik op voetbal” :smiley:







TIs ook net echt he :smiley:

Lief!!!

Mijn kinderen hebben ook weer zin in school, maar over voetbal heb ik ze (gelukkig, eerst een zwemdiploma denk ik hoewel mijn oudste helemaal geen voetbaltype is) nog niet gehoord.



Wanneer krijgt ie zijn eerste voetbaltraining?

ik denk woensdag, ik weet wel in welk teampje hij komt (F9 :inlove: ), maar ik zal eens bellen als ik het weekend nog niks heb gehoord.



Tiemen heeft zijn zwemdiploma nog niet, maar hij wil zo graag en het is zo dat ze aan het begin van het seizoen dan al in een vast teampje komen, dat leek me toch leuker voor hem dan middenin het seizoen erin te vallen.

Lukt het allemaal niet, dan traint ie alleen, lukt het wel en vind hij het leuk, dan gaat ie ook “competitie” spelen. Lijkt me zo leuk, een kluwe kleutertjes op 1 bal :inlove:

ja zeker schattig!!! oh nee das niet stoer…

gut, ik denk ik kijk ff rond op de website en bel toch maar eens… schijn je op teletekst te moeten kijken hoe en wat rondom de trainingen (teletekst van nieuwstv)

Dus ik dat doen, moesten ze vanmiddag al trainen!! Heb maar weer een belletje eraan gewaagd enne ja, er waren wel meer niet geweest.



Nu begint het volgende week en dan trainen en aan het eind van dem iddag ook nog een wedstrijdje (maar ik houd het die dag eerst maar bij trainen denk ik)



O Judith, hij komt onder meer bij Mats in het team (van Marrit weet je wel?)

leuk jochie is dat!!

Mats van marrit en aniek toevallig? hahah