thuiskappers

Tref ik nou steeds de verkeerd of gaat het vaak zo… :?

Al ruim anderhalve maand probeer ik een afspraak te maken om mijn kinderen te laten knippen. Nadat kapster 1 (die ze de vorige keer ook heeft geknipt) tot twee keer toe de afspraak afzegde en maar niet met een oplossing kwam heb ik een andere gezocht. En ook met haar heb ik al twee afspraken gemaakt en mijn jongens zijn nog steeds niet geknipt :wall:

Oke, op de eerste afspraak kwam ze niet opdagen maar toen hadden mijn kinderen duidelijk niet in de planning zitten om geknipt te worden :shifty: maar ze nam er ook geen tijd voor om ze op hun gemak te stellen. Ze zei al heel gauw (ze was net twee minuten binnen ofzo) ‘zal ik dan maar een andere keer terugkomen, want ik zit nu ook best krap in de tijd’

Wat is dat toch met thuiskapsters? Hebben jullie die ervaring ook of heb ik gewoon domme pech? Ga toch maar de uitdaging aan om met twee peuters naar een kapsalon te gaan denk ik…

Jammer dat het steeds misloopt… :? Denk dat je pech hebt hoor.

Wij hebben vroeger (toen ik nog thuis woonde) altijd een thuiskapster gehad! Nooit problemen mee gehad :thumbup:

Mijn ouders hebben nu nog steeds een thuiskapster (intussen wel een andere, omdat die van vroeger gestopt is).

Toen ik op mezelf ging wonen, toen ging ik wel naar een kapsalon bij mij in de buurt.

Manlief heeft zich ook altijd door een thuiskapster laten knippen, ook nooit problemen gehad.

Aantal weken terug zijn we voor het eerst naar de kapsalon hier 2 straten verderop geweest, we moesten nu echt de bos krullen van ons ventje laten knippen… en weet niet waarom… maar wou perse naar een kapsalon… :roll: :wink:

Is prima bevallen, super leuke vent, hij deed het ook zo leuk met ons ventje (ik was er vooraf erg huiverig voor, ik dacht dat ie het nooit zou toelaten! Maar het ging perfect!!! :thumbup: Hij kreeg een speeltje in zijn handen en vond het geweldig om in de spiegel te kijken. En da kapper bleef heel rustig en nam er echt alle tijd voor (want meneertje draait gewoon zijn hoofd als ie zin heeft, en dan stopte hij gewoon eventjes))

Dus wij gaan de volgende x weer naar hem!

Ik hoop dat je of een goede thuiskapster kan vinden, die de afspraken nakomt, of bij een goede kapsalon terecht kan!

Succes!

Groetjes, Marieke

Hier al jaren een thuiskapster en dat bevalt heel goed komt hier al bijna 10 jaar!!!

En mijn dochtertje is ook al geknipt door haar en dat heel goed ze heeft zelf ook 3 kinderen misschien dat dat ook scheelt!!

Succes met je jongens!! Hopelijk vind je snel een goede kapper/ster

wij hebben ook een thuiskapster en gaat tot nog toe altijd heel goed.

Is ook super met de kids.

Onze jongste is op zijn zachtst gezegd geen fan van haren knippen en dat lukt haar heel goed.

Moet ik wel zeggen dat het mannenvolk deze week bij ‘gewone’ kapper hier in de wijk is geweest omdat ik steeds vergat te bellen voor een afspraak en hier konden we nog makkelijk terecht.

Man en oudste 2 ging prima, maar vond ze daar niet ingespeeld op een niet meewerkende dreumes. Tis uiteindelijk wel gelukt en ze waren heel vriendelijk, maar volgende keer bel ik de thuiskapster weer :thumbup:

Wij hebben een hele goeie thuiskapster. Onze oudste is echt enorm bang

voor kappers, gilt de hele kapsalon bij elkaar ook. Maar zij stelt hem op

zijn gemak, laat altijd even voelen aan de schaar of aan de tondeuse waar

ze mee gaat beginnen en dat gaat echt heel goed :thumbup: Ik ben erg

blij met haar :smiley:

Misschien eens rondvragen op de psz of kdv (als je jongens daar heen

gaan tenminste) aan andere moeders of die een leuk/goede thuiskapstertje

hebben.

Wij hebben ook een lieve kapster. Niet helemaal thuis, want ze is mijn buurmeisje/vrouw.

Fenna is inmiddels 3 keer geknipt en alle keren ging het perfect.

Denk dat je echt ongeluk gehad hebt.

Ik ben zelf thuiskapster en kom altijd heel netjes mijn afspraken na. Er moet wel iets heel geks zijn wil het niet lukken om te komen. Zelfs met dit weer, schat dat hier wel 25 cm ligt :x . Als een afspraak niet door kan gaan bel ik de klant meteen op om de afspraak te verzetten. Ben zelfs zo goed op tijd op de afspraak dat mensen me vaak direct gaan bellen als ik wat later ben omdat ze denken dat er iets aan de hand is :inlove: .

Nou ik ben blij om te horen dat ik dus blijkbaar een uitzondering ben met thuiskapperproblemen 8)

Ik ga volgende week toch maar gewoon naar een kapsalon, heb geen zin meer om weer een ander te zoeken, ik denk dat je vooral via-via iemand zou moeten kennen ofzo…

@Drella wrote:

Nou ik ben blij om te horen dat ik dus blijkbaar een uitzondering ben met thuiskapperproblemen 8)

Ik ga volgende week toch maar gewoon naar een kapsalon, heb geen zin meer om weer een ander te zoeken, ik denk dat je vooral via-via iemand zou moeten kennen ofzo…

zo zijn wij er idd wel aangekomen :thumbup:

ik vind dat geen strijl van jou kapsters hoor, ik ben zelf ook kapster maar dit doe ik mijn klanten echt niet aan hoor, , ik ben bang dat je gewoon echt pech hebt hoor meid,

maar ehh kijk gewoon naar mensen en wie je leuk hun haar vind zitten zeg je hey wie knipt jou , en zo kom je vast wel aan iemand :thumbup:

of je kan overwegen je eigen thuiskapster te worden?

Babyhaartjes wat bijknippen is niet echt moeilijk (zorgen dat ze hun hoofd stilhouden is moeilijker :wink: ) en als je er niks tegen hebt is als ze wat ouder worden een “standje 5 tondeuze” kapsel heel handig voor jongetjes!

Wel balen dat mensen hun afspraken niet nakomen natuurlijk.