hier 3x zhuis bevalling, bij de oudste was het allemaal medisch gebeuren en in totaal 1,5 week zhuis, dus toen was het huis sowieso ‘anders’ toen ik thuis kwam met de kleine man.
Maar door zijn geboorte was ook alles anders :lol: netjes was het wel in elk geval.
Bij de 2e gingen we midden in de nacht weg en kwamen zondagochtend heel vroeg door de vrieskou weer thuis (gelukkig had de VK midden in de nacht nog het besef ehad onze thermostaat op 20 graden te slingeren voor we richting zhuis gingen… we waren maar een paar uur weg, maar kwamen nu in een heerlijk warm huis terug, gezien de kou voor de kleine wel zo fijn, het was -8 toen we naar huis reden brrrr). Maar rommel? nee… enige wat we vergeten waren was dat ik vlak voor vertrek nog in de wasbak gespuugd had… toen ik eraan dacht was de kraamhulp er inmiddels en toen ik het zei tegen manlief antwoorde zij dat het allang weg was :oops:
En bij de jongste hadden de oudste 2 net een nacht gelogeerd, dus huis was aan kant, lekker beetje aangerommeld en dingetjes aan kant… toen de bevalling begon na de intocht van sinterklaas alleen de bekers en bakjes van de kids nog in de vaatwasser hoeven zetten en verder was het geen troep… ja 2 natte handdoeken van bad en douche sessie van mij.
Vraag me dan af wat voor zooi je kan maken voor je richting zhuis vertrekt en in de puin thuiskomt :lol:
ben ook thuis bevallen en heb weinig van de rotzooi meegekregen. Tijdens de bevalling kieperde de verloskundige regelmatig het matje in de vuiklniszak en legde er een nieuw matje onder. Zag pas op de video dat het behoorlijk bleoderig was (heb een flinke knip gehad) maar de kraamhulp verschoonde meteen het bed en alles werd direct uitgewassen. Toen de volgende kraamhulp 's ochtends kwam (ben om 4 uur 's nachts bevallen) was de was alweer schoon en droog (met dank aan de droger).