thuis zindelijk, psz niet

We zijn bijna 2 weken geleden begonnen met de zindelijkheidstraining van Anique.

Ze doet het super, was na 4 dagen helemaal droog en thuis gaat ze al helemaal zelf naar de wc/potje.

Maar vanaf dindsdag gaat ze weer naar de psz (ze had vakantie) en daar plast ze dus gewoon weer in haar broek.

Maakt haar ook niet uit, blijft gewoon door lopen met een natte broek.

Tot de juf een spoor ziet naar Anique :lol:

Ik denk dat ze het gewoon eng vind om het te zeggen, zowel dat als ze moet plassen en als ze heeft geplast.

Nu adviseren ze op de psz om haar een luierbroekje aan te doen, zodat het niet uitmaakt dat ze een ongelukje heeft.

Maar is dat dan niet verwarrend? :think:

Is dit normaal en komt het vanzelf goed??

Bij Nancy was dit ook het advies en tot mijn verbazing zegt ze MET luierbroekje aan ‘oooh ik moet plassen’ en gaat alsnog naar de w.c. dan.

Leek mij in eerste instantie ook verwarrend, maar hier valt dat dus wel mee.

Overigens zijn wij ook nog niet zo lang bezig en denk ik dat het maar stap voor stap moet gebeuren. Dus eerst goed thuis (zonder ongelukjes) dan eens met boodschappen doen geen luierbroekje aan en dat steeds langer zeg maar.

We hebben luierbroekjes gekocht voor op de psz. We zijn er achter dat ze het dus echt niet

durft te zeggen. Boodschappen doen enz geen probleem, ze kan het makkelijk 2 uur ophouden.

Maar zodra wij dus weg zijn (zoals op de psz) dan durft ze niet.

Het zal vast wel allemaal goed komen :wink:

Dat komt heus wel.

Of ze leert het zo lang op te houden :wink: .

Onze Mischa weigert pertinent om op de psz naar de wc te gaan, heeft hij teveel bekijks denk ik ofzo. Hij gaat dus gewoon niet en houdt het de hele ochtend op. Hij plast dus ook echt niet in z’n broek.