Thousandway dress van supertrash

Ik heb onderstaand jurkje gekocht,1 ding, op veel manieren te dragen (meer dan op deze foto). Nu zijn ze me allemaal gelukt, maar nummer 4 krijg ik niet voor elkaar… En natuurlijk vind ik dat net de leukste :wink: ik snap gewoon niet hoe ik die arm vast moet maken… Blond hé :wink:

Op foto 2 is hij dus normaal en dan kun je de armen gebruiken als strikbanden elke keer, maar hoe doe je dat als je maar 1 band hebt…

Iemand die deze ook heeft, of gewoon meer inzicht heeft dan ik heb?

volgens mij moet je dan gewoon je arm strak langs je lichaam doen, en uh, die kun je dan dus niet meer gebruiken :mrgreen: een soort besef hoe het is voor mensen die maar 1 arm hebben :angel:

ipv als een strikband, de mouw om je heendraaien en dan in zichzelf vaststeken (dus door het gedraaide deel heenhalen) ???

@mamy wrote:

ipv als een strikband, de mouw om je heendraaien en dan in zichzelf vaststeken (dus door het gedraaide deel heenhalen) ???

dat denk ik ook. Als je het strak om je middel doet, kun je het toch redelijk vast maken aan zichzelf lijk me :think:

Dat valt best tegen en zo breed ben ik niet :lol: maar dat zal dan idd de bedoeling zijn denk ik, gisteren bleef het zo niet bijster goed zitten, maar toen had ik al 7 manieren geprobeerd en was ik het best zat :wink: zal het vanavond nog eens proberen :thumbup:

@fiep klophout wrote:

volgens mij moet je dan gewoon je arm strak langs je lichaam doen, en uh, die kun je dan dus niet meer gebruiken :mrgreen: een soort besef hoe het is voor mensen die maar 1 arm hebben :angel:

Haha mijn schoonvader had maar 1 bruikbare arm en heb me vaak afgevraagd hoe dat voelt. Had dit jurkje gewoon eerder moeten hebben dus :wink: