Hallo all,
Even een vraagje mijn ventje word morgen 2 jaar en zaterdag vieren we het!
Maar nu is mijn vraag hoe leuk is alles van thomas de trein voor een kindje van 2?? hebben ze er echt wat aan hij is echt verzot op auto’s enzo …
Hoop dat iemand er ervaring mee heeft
Groetjes!!
Als hij gek is op auto’s zou ik iets van cars oid kiezen.
Daar wordje mee doodgegooid dus je grijpt vast niet mis.
dat ligt aan t kind…
Hier hebben we een waar Thomas de trein fanaat…
s’ ochtends wakker worden en dan is het eerste wat hij doet de tv aandrukken (zover komt hij wel) en dan roepen " Tooma tjein kijken?"
Ik heb voor mijzelf nog 2 dvd’s bijgekocht want nr 1, 2, en 3 kon ik niet meer zien zo vaak heb ik die al voorbij zien komen :shifty:
Hij gaat er parmantig echt voor zitten en kijkt echt…
Kent inmiddels Toby, percy, Rusty en James ook echt en wijst ze aan.
We hebben hier de houten treinbaan van ikea en daar passen de houten delen van thomas de trein wooden train ook op, dus daar is inmiddels ook t 1 en ander van in huis.
De treinen die dan op dat hout passen zijn wel prijzig, maar erg mooi en dik favoriet en voor de kraammand (we hebben voor de kinderen wat cadeautjes gekocht omdat niet alle aandacht enkel naar de baby hoeft te gaan) hebben we voor Mies " my first remote control thomas" gekocht… zag er erg mooi uit en zit dan een afstand bedieninkje bij waarmee hij enkel voor en achteruit kan… is voor kinderen vanaf 18 maand.
Maar gezien hij echt fan is, denk ik dat het voor Mies een summum is.
Maar dat ligt dus aan het kind. Ik zou eerst eens zien of hij de dvd’s leuk vind, daar is het hier wel mee begonnen.
Enne… ook gek op auto’s hoor… gewoon die-cast metal auto’s in allerlei formaten en for that matter ALLES wat rijdt of zoals hij zelfs zegt kan " gliegen" is goed hier… :lol:
oke ja de dvdtjes van thomas de trein vind hij ook helemaal geweldig en bumba ook maar bumba heb je zo weinig leuks van voor zijn leeftijd nu…
En je hebt er dus ook een die bestuurbaar is wat leuk zeg!
Ja ik ben aan het denken om de starterset bij bart smit te kopen van thomas de trein wat kost ie bij ikea?
ik had ze al gevonden op de ikea site dat scheelt nogal… maar nu krijg ik van familie ook al onderdelen voor de treinbaan… past ikea ook op de originele treinbaan?
Hier wel…
we hebben houten treindelen van ikea, eichhorn, brio en thomas de trein en het past allemaal wel onderling.
De treinen van thomas the wooden train zijn erg mooi, dus ook erg leuk om te krijgen, kan je het altijd later aanvullen met ikea spul toch
Bumba is hier niet in trek… Pingu wel :mrgreen: en Tooma tjein dus :inlove:
Ojaah pingu vind hij ook heel leuk!!
Vandaag is hij jarig maar we vieren het zaterdag we hebben het starterspakket de rotonde en een deel met en ophaalbrug de houten versie allemaal mar dat hout is moeilijker te krijgen als het plastic wrom xou dat zijn?
Geen idee…
Thomas take-a-long is van dat grijze plastic, dat hebben we hier ook, maar er word niet mee gespeeld…
De houten treinbaan is duurder en dus niet overal verkrijgbaar.
Wij hebben hier een toy champ zitten, dat is vergelijkbaar met een toys’r’us en die hebben dus wel mega veel ervan.
En online… iets van de treinenshop of treinenwinkel… die heeft er ook veel van.
Ik vind het zowieso duurzamer en mooier eruit zien. Peter is bijna 5 en vind het nog geweldig. Hij bouwt vaker een houten baan dan dat hij speelt met dat take-along spul…
oke super ben blij dat ik voor dat houten ben gegaan dan!
pff al 5 dagen over tijd zie ik gaat het nog een beetje?
nee…
Madammeke zit me al bijna 5 weken te klieren nu met voorweeen, valse starts, pijnlijk harde buiken en nierstuwing (af en toe een dag) en ik ben het met 3 kids en een man die zich drukker maakt om resterende vrije dagen dan om mij echt meeeeeer dan beu.
Maar goed… nog even doorbikkelen maar…
ik snap het…
sterkte nog met de laatste loodjes en hou je sterk!! al ist nog zo moeilijk :thumbup:
Jaaaaah Thomas de trein is al meer dan een jaar een vette topper!
Het begon op zijn 2e verjaardag met een rugzakje voor de peuterspeelzaal, toen een dvd (omdat er op een andere een voorstukje van Thomas stond) en is door de dvd nog steeds topper nr.1! Voor onze variatie hebben we er nog een paar dvd’s van aangeschaft :oops:.
Het wordt hier helemaal kapot gespeeld. Hij speelt ook dingen die hij op de dvd ziet, na. Zit mama met d’r benen op de kleine tafel, liggen daar ineens 4 treintjes op d’r benen: kijk mama, zitte vast inne sneeuw! Ikke moet losmaken!