Themafeestje

Ik heb even jullie creatieve hulp nodig.



Volgende week wordt m’n zus 30 en ze geeft een themafeest.

Thema: Een reis om de wereld

Dress code: kledingstijl uit een ander land



Ik heb voor manlief nog een (carnavals)poncho, dus die gaat als mexicaantje. Voor dochter heb ik (ook van carnaval) een flamenco-jurk. Dus met een mooie bloem in haar haar wordt zij een spaanse schone.

Maar nu mezelf en de jongste nog … Ik weet 't echt niet !



Hebben jullie makkelijke ideeën ?

Op de markt kan je vaak van die leuke chineese pakjes krijgen (of losse standjes in bijv. winkelcentra). Altijd erg schattig en zeker met kleine kids hoeft het niet oncomfi te zitten…



Of een leuke fransoos…baret, zwarte broek, gesptreept shirt en sjaaltje om…







Bij hele kleine kids zou ik niet veel franje en toestanden uithalen met bijv. cowboykleding (Amerikaan/Texaan). Zit vraak vreselijk rot…

Voor jezelf kan het chineze/japanse ook natuurlijk…leuk zo’n Kimono…maar dat werkt misschien alleen als je zelf ook donker bent…dat maakt het wat echter.

mad max…



lekker bont en veel zwart op je wangen…

uggs aan je voeten, en een plastic geweer

en een kapote panty…



look like tina tuner



voor de jongste beetje leger style…

Als schotse dame



Geruit rokje met kniekousen er onder en een shritje



wat leuk een thema feest, ben dit jaar ook 30 geworen en heb ook een thema feest gegeven Hawaii

Makkelijk :think:



Voor jou:

Oosterse sari, gewoon heeeele lange strook kleurige stof en die omwikkelen en dan haar naar achteren, sierbandje erom en stip op je voorhoofd?



Chinees jurkje (eventueel zwart pruikje kopen, zo eentje van een korte gitzwarte boblijn bijvoorbeeld)



Voor je dochter:

Indianenjurkje

of mischien ook als spaanse danseres?



Op artoek punt nl staan er een aatal voor een leuke prijs zag ik :slight_smile:



Veel plezier met shoppen en verkleden!!!