Ik hoop dat ik hem hier goed plaats… :shifty:
Zaterdag 4 september a.s. hebben we het jaarlijkse themafeest van Sebas z’n werk. Dit jaar is het thema ARMY.
Help!!! Wat moet ik als vrouw zijnde aan?
Sebas kan van iemand een zandpak van het leger lenen, dus die is voorzien, maar ik heb als vrouw zijnde echt geen idee bij het thema ARMY.
Wie kan mij helpen met een leuke suggestie?
Bedankt!
Groetjes,
Willy :-*
:lol: :lol:
Nee das flauw…
Pfff… lastig thema zeg! Nou ja, misschien idd maar een jurk met legerprint ofzo?? Geen idee of jullie ook nog activiteiten doen want dan is het weer niet handig natuurlijk.
Nee gelukkig geen activiteiten. Alleen maar muziek en drank :mrgreen:
Op zich wel supergaaf als ik zo’n outfit bij elkaar zou kunnen krijgen…
Alleen hoe en waar???
Of je gaat als 1 van de armywives.
Ik heb wel een leger jurkje, strak met spagettie bandjes!
Best sexy…!!! :mrgreen:
Op marktplaats staat genoeg kleding in legerprint (rokjes, topjes, jurkjes), paar goede laarzen eronder en leuke army baseball cap op je hoofd
Google maar eens op army cap en legerprint rokje en je krijgt behoorlijk wat resultaten eruit om inspiratie op te doen.
Sexy ding, jij Ingrid!!! :mrgreen: :lol:
Je kunt ook francis ff pb’en, die zin in het leger…
Ietswar een strakke groene legertanktop of top, donkere bh & een rokje in de kleuren zoals een legerbroek & dan met laarzen of kisten of pumps staat vast ubersexy :lol:
@Bren1970 wrote:
Sexy ding, jij Ingrid!!! :mrgreen::lol:
Je kunt ook francis ff pb’en, die zin in het leger…![]()
Haha toevallig Bren, ik wou net zeggen ik loop al 10 jaar rond in het thema army en ik heb toch echt het zelfde aan als de mannen :mrgreen:
Bij de dump kun je ook voor weinig geld wel het een en ander kopen voor je feest

@Ingrid28 wrote:
Ik heb wel een leger jurkje, strak met spagettie bandjes!
Wat voor maat? En zou ik hem mogen lenen?
@francis wrote:
@Bren1970 wrote:Sexy ding, jij Ingrid!!! :mrgreen::lol:
Haha toevallig Bren, ik wou net zeggen ik loop al 10 jaar rond in het thema army en ik heb toch echt het zelfde aan als de mannen :mrgreen:
Bij de dump kun je ook voor weinig geld wel het een en ander kopen voor je feest![]()
Zodra ik army hoor, denk ik aan jou meis…
Heb wat met uniformen, weet je toch??? :mrgreen: :lol: 8)
@Willy wrote:
@Ingrid28 wrote:Ik heb wel een leger jurkje, strak met spagettie bandjes!
Wat voor maat? En zou ik hem mogen lenen?
Een ‘M’ Ja hoor mag!
@Bren1970 wrote:
Sexy ding, jij Ingrid!!! :mrgreen::lol:
Hij hangt ook alleen maar in de kast, past niet bij deze brave vrouw!

of gewoon ook een legerpak…
Is ook mijn gedachte, waarom niet gewoon een camopak, ik werk bij de marine en heb ook hetzelfde aan als de mannen, netzo als Francis dus.
En verder googlen, heb voor de meisjes namelijk alle 2 een camorokje dus denk dat die er ook wel voor volwassenen zijn.
Suc6 met zoeken en veel plezier.