theemuts

Okee ik ben geen theemuts (maar wat niet is kan nog komen :wink: ).

Maaarrr ik wil wel graag zo’n ouderwetse (of nieuwe) theemuts kopen.

Zijn die dingen ernog? Als jullie weten wat ik bedoel.

Ik heb dat altijd zo gezellig gevonden :slight_smile: veel leuker als die waxinedingen of thermoskannen!



Dus waar koop je zoiets als het nog bestaat?

Volgens mij gewoon bij de hema of blokker

edit beheer; link verwijderd

:mrgreen:

deze zijn nog leuker!



edit beheer; link verwijderd

Whahahaaa!!! Leentje! Zie mijn tweede spoiler!

:inlove:

he, die wilde ik ook net posten, ik vind hem zo leuk :inlove:

:mrgreen:

jha of oma’s vragen…die hebben er vast nog wel 1 liggen :wink:

Ik zet nooit meer een pot thee. Altijd alleen maar 1 kops, en daar zet ik zeker 2 koppies mee…

blokker :thumbup:

Willen jullie mij de linkjes pben??

De modies waren me te snel af :evil: :mrgreen: .

Maar de gewone winkels hebben ze dus ook nog steeds. Zag ook nog wat leuks op mp maar niet echt goedkoop.

Ik zet nu ook altijd één kopje maar ik wil meer thee gaan drinken; aangezien ik dat nu zonder suiker lust leek me dat wel zo gezond :wink: .

En dan leek me zo’n muts wel gezellig en veiliger met Maaike als een theelichtje!

je loopt wel het risico dat als je een leuke neemt, maaike het gevaar niet ziet, en aan de muts gaat lopen trekken, in een onbewaakt moment. Dan is een theelichtje juist duidelijker voor haar(vuur = gevaar)…



Mijn oma had vroeger altijd zo’n thee-knip(weet anders niet hoe ik het moet noemen, een gewatteerde ‘tas’ voor de theepot )… die kregen wij als kind niet open, maar evengoed moesten we er vanaf blijven…

Nee precies die vind ik ook wel leuk!

Ik heb tijdens het zoeken naar een leuke workshop eens de workshop “pimp je theemuts” gevonden. Volgens mij in Den Bosch ofzo.

ik woon in leeuwarden :wink: .