Ik ga eigenlijk nooit naar een concert omdat ik de kriebels krijg van de grote mensenmassa, maar dit kon ik niet laten gaan…
Kane gaat een theatertour doen en eind oktober spelen ze(accoustisch) in Carre A’dam…ik heb vanmiddag twee kaarten besteld :inlove:
Wie gaat ook?
Kan nergens goede kaarten meer krijgen
Nou bij Carre kun je ook niet meer beneden zitten hoor, maar ik wil er wel bij zijn. Het went snel als je op je plekje zit
Ik wil 4 oktober naar het Circus theater Scheveningen.
YEAH IK GA NAAR CARrE rij 4 kunnen bemachtigen!!! :dance: :dance:
Jewel, gaaf dat je gaat. Ik wil wel, maar mn geld is op. Maar ben pas geweest. Kane was onlangs in Rdam, Watt. Was helemaal super.
.
Heel veel plezier.
Ben je ook al lang Kane-“fan”
Ben vorige week nog geweest :mrgreen: :dance:
Een besloten feest in Rotterdam, met een optreden van een uur!
Was echt helemaal super :dance: :thumbup:
Ze komen 1 oktober bij ons… even kijken of er nog kaarten zijn… Alleen ben ik bang dat ik alleen moet :think:
Het is al bijna :dance: :dance:
Nog 2 nachtjes slapen :dance: :dance:
Heel misschien ga ik ook wel naar carré. :mrgreen:
Ik heb er over getwijfeld, ze komen ook naar Enschede… Maar was paar weken terug al naar Limp Bizkit, ga oktober al naar K3, november Miss Montreal en Woezel & Pip en in december naar Guido Weijers. Het houdt ook een keer op :lol:
In december ga ik ook naar Guido Weijers :mrgreen:
Ik ga 22 oktober :dance:
Heb genoten gisteren. :dance:
@veertje wrote:
@Pattycoat wrote:Heb genoten gisteren. :dance:
Jaaa was het leuk??? :dance: :dance:
Veertje het was echt leuk…In het begin had ik wel zoiets wat gaan we allemaal te zien krijgen, begonnen gelijk met een aantal nummers zonder een hallo of wat dan ook, maar het was helemaal top.
Volgende keer weer…
@Pattycoat wrote:
@veertje wrote:@Pattycoat wrote:Heb genoten gisteren. :dance:
Jaaa was het leuk??? :dance: :dance:
Veertje het was echt leuk…In het begin had ik wel zoiets wat gaan we allemaal te zien krijgen, begonnen gelijk met een aantal nummers zonder een hallo of wat dan ook, maar het was helemaal top.
Volgende keer weer…
Leuk!!! Heb der zin an :dance: :dance:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BIJNA :inlove:
Wanneer ga jij Veertje??? Kan er over heen gelezen hebben hoor :oops: