The story continues... (vervolg AUW! Spruw doet WEL pijn!)

Nou, ik moet zeggen dat je avatar zwaar afsteekt tegenover wat jullie allemaal doorstaan (licht uitgedrukt dan nog) :shock:



Kan alleen maar :hug: :hug: :hug: en :pray: dat er snel weer vrolijkere tijden aanbreken!!! :-* :hug: :-*

Jaaaaa, Anouk drinkt weer!!!

Gisteren, vlak voor mijn vorige post, had ik haar al een keertje rechtop aangelegd, en sindsdien heeft ze al regelmatig rechtop gedronken bij me :dance: Vandaag heeft ze zelfs weer een paar happen brood in haar mond gestopt en vervolgens vol kwijl weer uitgespuugd :wink: Niet erg voedzaam zo, maarja, ze ‘eet’ tenminste weer :smiley:

Mijn ( . )( . ) zijn trouwens compleet van de leg. Eerst dronk ze heel weinig, toen bijna 2 dagen niks, toen elk uur om in te halen, toen opeens weer een dag niks, en nu weer veel. Die arme boobies zijn helemaal de weg kwijt. Zo loop ik met enorme stuwing en zere plekken, en zo heb ik lege theezakjes :?

De AB slaat aan, Anouk geeft minder pijn aan en heeft voor het eerst in 1,5 week langer dan een uurtje achter elkaar geslapen :dance: Ze werd nog steeds elke 2-3 uur wakker vannacht, maar dat is al zoooo’n verbetering vergeleken met de afgelopen periode! Het zal haar goed doen, en ons deed het ook goed. Je bent toch wat uitgeruster als je een keertje in de zoveel dagen eens een REM-slaap mag bereiken :lol: Vandaag slaapt Anouk nog veel, en ze is nog lang niet de oude, maar ik heb hoop dat ze nu op gaat knappen. Haar longen pikken trouwens ook nog even een voordeeltje mee van dit nieuwe kuurtje, die klinken ietsje beter weer.



Meiden, heel fijn om hier even te kunnen mieren, allemaal bedankt en een dikke :-



Maja, bedankt voor de tip. Helaas heeft mijn man zijn zorgverlof al helemaal opgebruikt toen ik complete bedrust kreeg voorgeschreven de laatste helft van mijn zwangerschap. Daaraan zijn ook veel vakantiedagen opgegaan, en die 11 dagen van laatst was het laatste dat we hadden (op morgenmiddag 3 uurtjes na, die we gebruiken voor een uitgebreid middagje ziekenhuis voor mij…)

Ik heb wel al wat hulp ingeschakeld, schoonpa heeft de boodschapjes gedaan en mijn moeder komt wat wasjes wegvouwen :thumbup:



@Hellen wrote:

maar ja, helaas doe ik niet mee aan de lotto


Voor alles is een eerste keer hoor Hellen :wink: :lol: Maar zonder geinen, lief dat je dat zegt!!



Biebels, ik woon niet in het hoge noorden :wink: Ik woon in de Randstad. Lief van je hoor, en met je virtuele steun ben ik ook al heel blij



Elise, dat is precies waarom ik die nickname en avatar heb, omdat ik helaas vaker veel sh
t op mijn/ons bordje krijg, en omdat ik mijn best doe er maar zoveel mogelijk om te lachen, niet bij de pakken neer te gaan zitten. Dat lukt, zoals jullie konden lezen niet altijd :oops: , maar meestal ben ik van het type ‘schouders eronder, en doorgaan’



Nog eventjes wat fotootjes :slight_smile: (als echte fotofiel heb ik zelfs dit drama vastgelegd op de gevoelige plaat :oops: )



De rits medicijnen, één doosje kwam mee van thuis, de rest kregen we daar. 2 dagen na deze foto kwamen er nog 4 middeltjes bij…







Spruw (expres in spoiler, misselijk worden op eigen risico :wink: )



Gelukkig was de witte ‘waas’ na 1 dag smeren al niet meer zichtbaar (maar de pijn nog wel voelbaar :frowning: )





Anouk ziek in Oostenrijk (longen)







Anouk ziek thuis (oren), ze kon alleen rechtop slapen, mama houdt haar hoofdje wel vast :slight_smile:





Zittend drinken werkt gelukkig!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah moppie(s)

:hug: :hug:

celiza heeft hetzelfde konijn :mrgreen:



Fijn dat het iig beter gaat…pffffffff dán kan je blij zijn met een uur slááp hé!? :roll:

Fijn dat het weer wat beter gaat :hug:

Tsjee, ik krijg gewoon tranen in mijn ogen als ik je zielige moppie zo zie liggen!! :hug: :-* Stumpertje, gauw beter worden hoor!

Smiley: je ‘klinkt’ als een enorm sterk mens! Wie gaat er nou foto’s zitten maken van zo’n drama? :stuck_out_tongue: Volgens mij zie je zelfs op deze momenten nog een klein beetje lol, en ik denk dat daarom die avatar uitstekend bij je past. Je doet het fantastisch zo te horen, ga zo door en … mieren? :snooty: Meid, jij mag hier alles uitgooien en schreeuwen wat je maar wil! :-*

Bedankt lieverds!!



Tja, ik maak (bijna) overal foto’s van, ik ben niet goed wijs :wink:



Hier gaat het ietsje beter, maar nog niet toppie. Anouk heeft aan 1 oor geen pijn meer (denk ik), maar aan de andere wel. Ze drinkt daardoor aan 1 boob moeilijk, waardoor ik die nog steeds rechtop zittend (zij dus, ik zit altijd rechtop :lol: ) aanbied. Van de longontsteking merk ik bijna niks meer, ze heeft nog een hoestje, maar dat klinkt als het standaard verkoudheidshoestje, niet meer zo ziek als tijdens die ontsteking.

Het gekke kind is helaas niet te genieten. Ik weet niet of het door de nasleep van de pijn komt, of dat ze de volgende regelperiode ingedoken is, maar niks is goed. Huilen, mopperen, miepen, zeuren en nog steeds ontelbaar veel nachtvoedingen elke nacht. Overdag drinkt ze ‘rommelig’, namelijk vaak en weinig en dan ook nog eens onrustig. Ze heeft ook een nieuwe hobby: drinken tot de toeschietreflex optreedt en dan loslaten en niet verder drinken. Leuk voor mama :wink: Ik kan vervolgens een poosje de boel gaan zitten opvangen (of gaan ‘deurbellen’ :wink: )

Adem innnn, adem uitttt… Ik ben toe aan vakantie (of op zijn minst een dagje (of avondje) ertussenuit), maar al zouden we de dagen en het geld hebben voor een herkansing (en dat hebben we dus niet :frowning: ), ik durf niet meer, straks is het de goden verzoeken :shifty:



Even eindigen met leukere berichten: Anouk gaat kletsen: Ze zegt ‘op’ na het eten, ‘bummmmmm’ (boem) als ze iets (voor de 300e keer :wink: ) op de grond laat kletteren en ‘mama’ is al een aantal weken favoriet. Ze probeert nog meer woordjes, die steeds opnieuw hetzelfde klinken, maar ik versta ze nog niet :oops: Die donderstenen weten heel goed hoe ze mama verliefd (en dus geduldig) moeten houden :mrgreen:



:-*

Oja, en Sas, dat konijn (hier ‘Roger’ (van Roger Rabbit :roll: ) genaamd) is Anouk’s slaapknuffel. Zonder Roger geen nachtrust… :inlove: We willen dus supergraag een reserve hebben, maar we hebben hem kado gekregen. Weet jij waar hij te koop is, of had jij hem ook kado?