The Sing Off

Wat vinden jullie??

Ik vond Danny altijd een leuke, spontane vent maar na een halve uitzending irriteert hij me nu al :oops:

De voorstukjes waren veelbelovend maar ik ben nog niet echt dolenthousiast.

ik heb er naar zitten kijken en Danny de munck irriteerde mij ook wel ja…

De show op zich wel aardig amar niet om over naar huis te schrijven.

Het is dat ik Intrmzzo al een tijdje volg (ook in het theater heb gezien) dat ik nog eens zal kijken, maar niet vanwege de show op zich

ik heb het wel gezien… vond het wel leuk… enige wat ik minder aan danny vind is dat plat amsterdams… :silenced: (en dan bedoel ik dus gewoon op tv… vind accent en presenteren niet de combi)

Ik had me er best heel wat bij voorgesteld, maar het viel me best tegen. Ik vond het op den duur eentonig worden. Ik hoef het niet per se nog een keer te zien. Danny vond ik trouwens wel aandoenlijk…

Het gaat nergens over hahahah hij kan het beter bij zingen houden.

Ik vind het hele programma niets aan.

Ook vond ik de jury wel erg positief, weinig kritiek…

Sommige dames zongen echt zonder gevoel, en dan was het SUPER :thumbdown:

Ik hou erg van talentjachten en zo, maar dit is de eerste die ik echt niet leuk vind… Jammer, want na het zien van de voorstukjes leek het me heel leuk!

Ik heb het niet uit kunnen kijken. Ik vond er weinig spannends aan.

ik heb het niet gezien omdat ik zelf lekker met een goede vriend en onze gitaren in mn keuken herrie zat te maken :lol:

maar ik merkte aan mn gezinsleden die wel keken dat ze niet lang hebben gekeken en dat het niet boeide

misschien als ik tijd heb dat ik deze week even kijk…maar als ik jullie zo lees is t verspilde moeite dus

Ik heb alleen reclames gezien en helaas vond ik het schreeuwende reclames.

De lead-zangers zingen heel erg vanuit de keel en dat komt schreeuwerig over…

Broertje van een vriendin doet mee (Jade).

Dus ik ga alleen daarom al kijken :smiley:

Jade is weer een ronde verder :dance:

Ik vind het zo tegen vallen. :thumbdown:

Lijkt wel alsof de leadzangers enorm valszingen.

En die Danny :silenced:

Hoe die praat op tv…

Houwen. En ik erger mij er zo aan dat ik het een rust vind als ik tooske hoor praten :doh:

Gauw overgezapt en all you need is love gekeken

lol…als je het al een rust vond om tooske te horen praten dan is t echt errug want die leutert ook maar wat

en trouwens dat interessant doen van de jury vind ik ook errug hoor

kortom ja ik heb ook gekeken en overgeschakelt naar all you need is love, en dat vind ik dus ook al NIKS…( sorry aan degenen die daar van smullen , ikhoud er gewoon niet van) maar aangezien er verder ook niet veel soeps op was…o ja…op drie een docu over the sexpistols, die heb ik met plezier gekeken haha

ik heb een stukje gekeken en ben ik slaap gevallen :oops: zegt denk ik ook genoeg :lol: