We kennen allemaal wel die lelijke speelgoedfurby’s.
Maar vanmorgen zag ik dat ie toch ook in het echt bestaat :shock:
Ik heb geen zin om het te vertalen, dus voor de mensen die Engels kunnen heb ik onderstaand gekopieerd
A pygmy tarsier, captured this summer on Indonesia’s Mount Rorekatimbo, hardly makes a handful. Some scientists had thought the species was extinct.
A primate species that looks like a living, breathing version of the Furby electronic toy has been found alive in the forested highlands of an Indonesian island for the first time in more than 70 years, scientists announced Tuesday.
Three specimens of the pygmy tarsier, a nocturnal creature about the size of a small mouse, were trapped and tracked this summer on Mount Rorekatimbo in Lore Lindu National Park in Central Sulawesi, Texas A&M University reported.
Texas A&M anthropologist Sharon Gursky-Doyen, leader of the expedition, said the tarsiers were found on mountainsides above 6,000 feet (1,800 meters) in elevation, amid damp, dangerous terrain. “I actually broke my fibula walking around there,” she told
Gatver wat een eng ding :shifty: …vond de “neppe” leuker :lol:
ahhhh schattig :inlove:
ik vind hem lollig :inlove: (maarre ik hoop dat ie niet praat :shifty: want dan word ie eng :mrgreen: )
Ik dacht, zonder jouw tekst gelezen te hebben, dat er een nieuw soort nep Furby is, maar dan een die er echt uitziet.
Toen zag ik deze foto en schrok. 1 seconde dacht ik: ‘Die ziet er echt uit, brrr’
Hahaha, was echt maar 1 seconde hoor
Als echt beestje vind ik m wel schattig!! :inlove:
O, wat schattig :inlove: die lieve oogjes :inlove:
wat een skeetje
Aaah wat een lief beestje :inlove:
Ik vind em superrrrr :mrgreen:
:shock: :shock: :shock:
Oh wat schattig! Die handjes/pootjes :inlove:
Hij lijkt overigens wel veel op een spookdiertje alleen heeft die oren (ik zie ze bij dit diertje niet) en een andere vorm oogjes.
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWW HEBBUH!! wt een schatje :inlove:
zal ik wat ergs vertellen:
Ik heb 53 “oude” en 2 "nieuwe"furbies in mijn “opvanghuis voor afgedankte furbies”(de zolder :lol:) en nee dat is geen grapje , nou ja , het begón als een grapje, nu is het een uit de hand gelopen grapje :mrgreen:
@Jubbes wrote:
OWWWWWWWWWWWWWWWWWWW HEBBUH!! wt een schatje :inlove:
zal ik wat ergs vertellen:
Ik heb 53 “oude” en 2 "nieuwe"furbies in mijn “opvanghuis voor afgedankte furbies”(de zolder :lol:) en nee dat is geen grapje , nou ja , het begón als een grapje, nu is het een uit de hand gelopen grapje :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
wat een moppie zeg :inlove:
Jubbes!!! :shock: :lol: :lol:
Sorry ik lees het nu pas, ik kom weinig in dit hoekje.
Plaats je even een foto, leuk! :mrgreen:
Ik vind hem wel cute… :inlove:
Maar heb het idee dat het een fel beestje is met een paar scherpe tanden.
Dat je hem aait en je ineens je vinger kwijt bent…
Ja he Anneke, dat zou zo maar kunnen…Ml vroeg al aan me: kan dat beestje ook boos worden mama? :mrgreen:
AAAHW!! :inlove:
Ik vind die eerste trouwens heel erg eng! :shock: