The Proms gemist :( Wie heeft het opgenomen?

Hoi,



Allemaal een gelukkig en gezond 2008 gewenst!!!



Elk jaar gaan wij naar de Night of the Proms, en vervolgens nemen we traditiegetrouw elke oud en nieuw de uitzending er van op. Zo hebben we een mooie verzameling beeldmateriaal van alle artiesten die we in 10 jaar tijd al hebben gezien.

Gisteren waren we niet thuis tijdens de jaarwisseling. Op mijn verzoek heeft manlief de harddiskrecorder de dag ervoor al ingesteld, dan zouden we het zeker niet vergeten… Willen we het net terugkijken, blijkt 'ie de verkeerde zender ingesteld te hebben :wall: :wall: :wall: Handige Harry :roll: :wink: Guido Weijers is ook niet helemaal gelukt (ook de verkeerde zender…), maar die wordt zo nog herhaald, en dat vinden we ook minder belangrijk… Maar de Proms had ik wel graag ‘voor de heb’ gehad :frowning: Dus:



Wie heeft gisteren de Night of the Proms op Ned. 2 digitaal opgenomen en kan mij een kopietje ervan opsturen?

heb je toevallig niet uitzending gemist via digitale decoder?



anders http://www.uitzendinggemist.nl!



edit; nee nu ik het lees wil je hem denk ik op dvd hebben… nee sorry niet opgenomen…

Amy, ik zou hem inderdaad graag op DVD hebben ja. Uitzending gemist had ik al geprobeerd, dan heb ik hem niet op DVD, maar iig kunnen kijken, want nu heb ik het niet eens gezien :frowning: Maar daar stond hij niet :frowning: Een decoder hebben we niet :frowning: Bedankt voor het meedenken hoor!! :thumbup:



Heeft niemand het opgenomen? Ben ik echt de enige Proms-fanaat op KoK? :shifty: