the pain game

wie kijkt het toevallig ook?

ik heb eigenlijk de neiging om hem weg te zappen… vind het nu al een ranzig programma… :sick:

het is dat mijn neefje, die hier is, het erg graag wilde zien…



ik kan niet begrijpen dat mensen dat echt leuk viinden eignelijk, of ben ik nu heel vreemd?

Is dat nu bezig dan? :oops:

Heb er voorstukjes van gezien, en mij leek het echt te ver gaan…

zit het nu even te kijken nav dit topic.

ik snap de lol er (nog) niet van …

ik snap de lol ook niet zo erg. je kan geld winnen, maar dus ook bizarre opdrachten doen.



[/spoiler]

Nav de reclamefilmpjes van onder andere dat programma, had ik laatst iets getweet van "Steeds meer reclame voor domme programma’s op tv… misschien is wie meedoet nog erger dan wie kijkt. Weet weer wrm ik zelden tv kijk. " En dan een paar hashtags met namen van tv programma’s…



Dus nee, ik kijk niet :lol: 8)

Ik heb alleen de laatste 2 opdrachten gezien.

Is ook wel genoeg…

laten we vooral NIET kijken, dan is het ook zo weer van de buis… :pray:

Ik heb wat voorstukjes gezien, maar sorry, ik vond het echt enorm bizar, en super onaantrekkelijk om naar te gaan kijken.

Ik zie er de lol écht niet van in.

nou, neefje lag in een deuk, dus als dat de doelgroep is, dan heeft het blijkbaar toch wel liefhebbers.

ik kijk in elk geval absoluut nooit, maar dan ook echt nooit meer

mijn negenjarige dochter wil t voorfilmpje niet eens afkijken

ik eigenlijk ook niet, ik vind het zo :sick:

Verschrikkelijk programma is het.

:sick:

Wij waren dit weekend bij vrienden waar Wipe out opstond en daartussen kwam steeds de recleme voor de pain game. Beide programma’s zullen we hier niet vrijwillig kijken. :sick:

de voorstukjes vind ik al :sick: :sick: :sick: Ik snap niet dat het leuk is om naar te kijken, maar ik snap helemaal niet dat mensen daaraan meedoen (of dat iemand het wil presenteren :think:)

Vooral als je dan zoals gisteren die meid ziet draaien aan dat rad wat aan gaat geven hoeveel cm er van dr haar afgeknipt zou worden.



Ze was wel blij dat ze een 2e keer mocht draaien, ze draaide eerst 25 cm en daarna 5… Ze huilde te hard daarom mocht ze nog een keertje, dus eigelijk gaat het dan niet eerlijkhe?