The life of David Gale

Goede filmtip…



Nu op rtl 7

Heee bedankt. Fijn een goeie film op woensdagavond. :thumbup:



Ik zit hier maar een beetje te Kokken en manlief is dus net nieuwe zenders aan het instellen.



Wij gaan zo lekker kijken (met zak chips en wijntje :wink: )

Op Belgie is ook een hele goeie film “Kids” :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Life of David Gale is ook een superfilm hoor :thumbup:



Maar wij hebben een dvd-tje vanavond…“The last King of Scotland”



Lekker met toastjes op de bank, tis tenslotte ook voor ons sinterklaasavond hè

Sh*t, had 'em dus al gezien … :roll: Hij is inderdaad erg goed ja…



Kon hem niet zo heel goed meer herinneren maar manlief was zo aardig om me meteen het einde te vertellen waardoor ik hem nu zeker niet nog een keer ga kijken…

@Anne-marie wrote:

Op Belgie is ook een hele goeie film “Kids” :thumbup: :thumbup: :thumbup:




jaaaa llarry clark en harmoniy corinez zijn helemaal mijn smaak qua films! Ken park: meesterlijk, gummo: nog veel meesterlijker! Kids is ene lekker opwarmertje.






Maar wij hebben een dvd-tje vanavond...."The last King of Scotland"

Lekker met toastjes op de bank, tis tenslotte ook voor ons sinterklaasavond hè


hmmm, last king....dan smaakte de toastjes vast niet heel erg.... :? Heftig he...het is dan wel allemaal gedramatiseerd, ik ben bang dat de werkelijkheid niet minder gruwelijk was....(en dan verkopen ze in oeganda nog doodleuk posters en dergelijk van meneer.... :hand: )

Vond Hotel Rwanda nog een tikkeltje erger qua gruwelijkheden…:cry: :cry:



Je zag in deze film (gelukkig) niet al die gruwelijkheden in beeld!

Dus de toastjes smaakten verder wel!!!



Maarre ga jij deze week niet weer die kant op???

hotel rwanda heb ik hier nog inde kast staan te wachten op het moment dat ik ind e goede bui ben (en wanneer ben je dat in hemelsnaam?)…



hmmm, dat het niet allemaal zichtbaar was, maakt het voor mij niet minder erg of aangrijpend eigenlijk. Maar het raakt mij ook net meer dan een willekeurig gruwel-verhaal van de geschiedenis van een land erg ver weg.



idd zondag zit ik in het vliegtuig naar het land waar men blijft vertellen dat amin zo slecht nog niet was met al die ziekenhuizen die hij bouwde. :eh:

@fiep klophout wrote:





hmmm, dat het niet allemaal zichtbaar was, maakt het voor mij niet minder erg of aangrijpend eigenlijk. Maar het raakt mij ook net meer dan een willekeurig gruwel-verhaal van de geschiedenis van een land erg ver weg.



idd zondag zit ik in het vliegtuig naar het land waar men blijft vertellen dat amin zo slecht nog niet was met al die ziekenhuizen die hij bouwde. :eh:




Heel begrijpelijk, door dit soort films besef je maar weer eens dat we hier helemaal niks te klagen hebben.



Heel veel mensen beseffen gewoon niet hoe goed we het hier hebben :roll: