The Insiders

Hier vinden ze het wel lekker. Maar of ze nou meer drinken dan normaal? Geen idee… 1 van mijn katten is echt een natnek. Die kan echt de hele dag door drinken geloof ik.

Ja, is mij ook opgevallen dat ze veel drinken, het waterpeil van het bakje zakt inderdaad sneller dan voorheen. Ze vinden het wel heel lekker.

Mijn kat drinkt er niet méér van hoor.

Hij vind het lekker dat weet ik wel te vertellen hahahaha!

Ik heb nog steeds geen pakketje ontvangen.

Mailtje al verstuurd, daar heb ik geen reactie opgekregen.

Maar zag op de site dat ik niet de enigste was. Ze hadden er bij eentje ook geen bericht terug gestuurd en de ander kreeg een reactie terug.

Ze gingen navraag doen vanwaar ze verzonden werden en als er nog een pakketje over was dan werd deze gestuurd.

die van ons vind het ook heerlijk… maar hij braakt er dagelijk van :naughty: nou daar word ik niet vrolijker van moet ik zeggen :wall:

Gaat iemand de Strijkijzer testen van Philips???

Zag deze net staan op de site.

Ik heb me er niet voor aangemeld, ik heb al eentje hier thuis staan.

Nou ik niet… Ik heb al een hekel aan strijken. En voor die prijs vul ik mijn colafles wel gewoon hoor… Wat een geld.

Inderdaad genoeg geld.

Ik heb mij wel aangemeld, ik moet nodig een andere en een stoomsysteem lijkt mij wel wat dus ideaal om te testen :smiley:

ik heb al een stoomstrijkijzer

De mijne is aan vervanging toe dus deze is het proberen waard en heb me dus ingeschreven.

Ik heb me ook ingeschreven, ik erger me dood aan het strijkijzer dat ik nu heb. Al zal strijken nooit mijn hobby worden. :eh:

Ik twijfel een beetje. Vooral omdat je al je bankgegevens van te voren al geeft en ze die 149 euro van je bankrekening gaan afschrijven op het moment dat ze hem niet correct terug ontvangen hebben.

Ben zo bang dat ze je van alles kunnen maken op deze manier.

Aan de andere kant zou een nieuw stoomstrijksysteem bij mij heel welkom zijn.

Ik twijfel nog even door dus.

Ik heb mezelf aangemeld. Wil deze wel 2 maanden uit proberen en met een vorige test heb ik em netjes terug gestuurd en ging dat verder helemaal goed. Nu nog hopen dat ik em mag gaan testen.

En als ie echt geweldig is hou ik em misschien nog wel :mrgreen:

Heb mij ook maar aangemeld… Misschien dat ik stijken met dat nieuwe ding wel leuk ga vinden :mrgreen:

Ik heb al een dergelijk systeem met een stoomgenerator. En die is nog prima. Ik zal dus geen nieuwe van 149 euro gaan kopen ook al is die wel fijn.

@dolfijntje12 wrote:

Heb mij ook maar aangemeld… Misschien dat ik stijken met dat nieuwe ding wel leuk ga vinden :mrgreen:

Hihi, vergeet het maar :hand: :lol:

We hebben al zoiets dus ik doe niet mee

ik ga dat niet doen. Ik vind het eigenlijk meer een slimme truc om spullen te verkopen. Hoeveel mensen denk je dat uiteindelijk vergeten dat ding op tijd terug te sturen? Je zit er dan gewoon aan vast.

ik haat strijken dus ga hem ook niet testen :stuck_out_tongue:

Ik strijk nooit dus ga hem zeker niet testen :naughty: