The Insiders

Hier geen Purina en geen tandpasta, nou ja gelukkig wel weer wat punten verdient door het invullen van de formulieren dus die kunnen weer naar het WNF :mrgreen:

hier het pakket colgate binnen zo ff openmaken

leuk, dan kunnen jullie aan de (tanden) poets :smiley:

4 grote tubes

tig kleine tubes

tandenborstel

best veel eigenlijk

klinkt als een leuk pakket!

Best wel alleen het is me een raadsel hoe ik op insiders site moet raporteren ?

Ik wist niet eens dat ik mee mocht doen maar vandaag ook hier het pakket van colgate binnen.

@Krabje wrote:

Ik wist niet eens dat ik mee mocht doen maar vandaag ook hier het pakket van colgate binnen.

Dus ik hoef je niks meer te sturen? Nu heb je wel je eigen mooie nieuwe tandenborstel. :mrgreen:

Ik heb 'm dus ook binnen, nu eens bedenken aan wie ik ga uitdelen.

ik mag purina doen ben benieuwd wanneer ie binnen komt!!

@Cynthia wrote:

@Krabje wrote:

Dus ik hoef je niks meer te sturen? Nu heb je wel je eigen mooie nieuwe tandenborstel. :mrgreen:

Ik heb 'm dus ook binnen, nu eens bedenken aan wie ik ga uitdelen.

Nee dat hoeft dus niet. Ik heb een hele doos vol en idd een mooie nieuwe tandenborstel. :mrgreen:

Aan wie zal ik mijn adres toesturen :mrgreen:

Manlief heeft een vieze tandpasta gekocht bij de lidll :sick:

Gelukkig heb ik mijn eigen tandpasta en de lsterine van de buzer :lol:

@Loessie wrote:

ik mag ook meedoen en ze zeiden dat ie 18 mei (dus vandaag :mrgreen: ) binnen zou komen.

Ben benieuwd

@Elmo wrote:

@Loessie wrote:

ik mag ook meedoen en ze zeiden dat ie 18 mei (dus vandaag :mrgreen: ) binnen zou komen.

Ben benieuwd

Jullie al iets ontvangen???

hier namelijk nog niet maar mag wel mee doen :wink:

hier ook nog niet, mr heb al de hele week geen post ontvangen…

wel een goede timing, want heb nog voor 1 a 2 dagen kattenvoer :slight_smile:

Hier ook nog niks binnen. Was vanaf 18 mei, dus wie weet morgen.

nope, hier ook niets…dat vind ik dan wel een klein minpuntje ten opzichte van buzzer hoor, als die zeggen 18 mei, dan heb je het ook 18 mei (over het algemeen genomen en mijn ervaring tot nu toe :wink: )

Maar we wachten wel af, heb nog voer genoeg dat eerst op moet dus dat scheelt :mrgreen:

Ik heb vandaag twee dozen ontvangen!!!

(op twee namen, we mochten beiden mee doen)

En er zit veel in!

Kleine zakjes, twee grote zakken en een kattententje hahahaha!

Het kattententje is al bezet :mrgreen:

ook hier kwam ie binnen 8) zal je altijd zien als je gaat zitten zeuren :oops:

straks uitpakken, eerst kind eten geven en weer naar school brengen :lol:

@Elmo wrote:

nope, hier ook niets…dat vind ik dan wel een klein minpuntje ten opzichte van buzzer hoor, als die zeggen 18 mei, dan heb je het ook 18 mei (over het algemeen genomen en mijn ervaring tot nu toe :wink: )

Maar we wachten wel af, heb nog voer genoeg dat eerst op moet dus dat scheelt :mrgreen:

Er staat ook in de mail Vanaf 18 mei :slight_smile:

Hier is de postbode nog niet geweest. Zometeen weer werken, maar dan zullen de buren het wel in ontvangst nemen.

Kan ik de poesjes blij maken bij mijn schoonzusje, zij heeft pas 3 kleintjes erbij gekregen.

Tentje zal ik bewaren voor de Dochter van mijn vriend, zij heeft thuis ook een poes.