The end :(

Hey meiden, long time no see.



Zit ff op werk op het internet, hang aan de wacht op de telefoon…



Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik vanaf begin augustus moet beginnen met een medicatie en er is geen variatie te vinden die compatibel is met BV :cry:



Ik heb het er moeilijk mee. na zoveel maanden op eens komt het einde zo dicht bij. Zelfs toen ik mijn 4 wijsheids kiezen liet trekken een paar weken geleden heb ik gekolvd voor die dag en verder geen pijnstillers genomen ( ja en alle 4 te gelijk!) om toch nog bv te kunnen geven.



Maar dit kan ik niet overbruggen met kolven. :cry: :cry: :cry:



Veel mensen zeggen tegen me maar je hebt het goed gedaan het is lang genoeg… dat weet ik ook wel maar toch. ik vind het echt moeilijk, had niet gedacht dat het zo moeilijk zou zijn …



Ben een hele tijd afwezig geweest door omstandigheden maar heb het gevoel dat jullie beter begrijpen wat het is dan mijn omgeving …

mijn man vind het ook jammer maar is blij dat ik toch zoveel gedaan heb voor de bv. En is enorm trots op mij, en dat geeft natuurlijk ook wel weer een goed gevoel …



eermm jeetje zo dubbel :?

:hug: :hug:



liefs nathalie

:hug: Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen.

@Formally known as Vuegje wrote:



Ben een hele tijd afwezig geweest door omstandigheden maar heb het gevoel dat jullie beter begrijpen wat het is dan mijn omgeving …

Erg herkenbaar. In mijn omgeving wordt er soms zo raar gereageerd als ik zeg dat ik nog lang niet wil stoppen met bv geven. En er wordt ook raar gekeken als ik dan zeg dat bv toch het beste is wat ik mijn kind kan geven.

:hug:



Liefs Moirah

Meid, wat rot voor je!! Snap dat je het er moeilijk mee hebt. Wat kan je gevoel je dan in de weg zitten hè! Verstandelijk weet je dat het niet anders kan, maar toch… Niet leuk voor je. Sterkte ermee. :hug:

Lieve meid, je hebt je best gedaan en je man is terecht trots op je! Maar ik kan me je verdriet toch heel goed voorstellen hoor, sterkte ermee :hug: :-*

oowww meis dit was niet wat je wilde horen hé!



ik snap je heel goed, ik hoop dat je de laatste paar weken een heeel mooi afsluit van de bv kan geven!!!



geniet maar lekker nog ff tjes :hug: :hug: :hug: :hug:

thanks meiden.



Ik ga vol genieten van de week die we nog hebben met de bv. Mijn doel was de 24 maand maar ik moet het stellen met 14.



Volgende keer gaan we er weer voor!

uiteindelijk is het dan vandaag geworden dat ik met de pillen start.



ik ga hem nu nog eens aan de borst hangen.



en dan is het echt over.





Dan moeten mijn boobs ff rsuten voor de volgende.



ik ben blij dat we de 14 maand gehaald hebben. ben trost op mijn kleine noor. het is fijn dat hij zelf nu ook begon aan te geven dat hij het niet echt meer nodig had. (geen zelfbediending meer :lol:) dus het is goed zo. hij geeft zelf ook aan dat het goed is.

nu eerst nog eesn voor een laatste keer genieten. :inlove:





Edit: zoals ik al dacht deze ochtend. 2 slokken en het was gedaan. hij heeft er geen behoefte meer in. Toch fijn dat ik het idee heb dat hij het zlef heeft gekozen.



geen laatste boob foto :frowning:

Je kan ontzettend trots zijn op jezelf en je kleine vent :thumbup:

Top gedaan meid!!!

meid, je hebt het super gedaan :thumbup:

14 maanden, wow dat moet ik nog maar zien te redden, zoveel die dat niet lukken. Maar ik moet zeggen, ook ik begrijp je gevoel wel. Ik had van te voren zoiets van, ik zie wel, lukt het dan lukt het, lukt het niet, dan niet. Nu is het gelukt en merk ik dat ik er toch veel meer waarde aan hecht dan ik gedacht had. Kan me dus goed voorstellen dat het zwaar is te moeten stoppen door invloed van…

Fijn dat ie toch ook een beetje zelf heeft gekozen te stoppen. Misschien heeft ie het ook wel aangevoeld en zich ook voorbereid en in die week al afscheid genomen van je borst.



Meid, petje af hoor, vind dat je het super gedaan hebt met 14 maanden :-*

dankje meiden :-*



ik ben ook blij dat ik het zo lang heb volgehouden :mrgreen:



femmie geweldig dat alles goed gaat met de bv! en ik hoop ook voor jou dat je het lang mag geven aan je lieve meid :inlove: