Texel

Wij willen begin juli een weekje Texel doen. Ik zelf ben nog nooit naar een eiland geweest, laat staan met een boot. :mrgreen: :oops:

Nou probeer ik me een beetje weg wijs te maken, uitjes te bedenken enz.

Maar t huren van een huisje, app, of stacaravan vind ik wat lastig.

Iemand hier tips voor op Texel?

Is een tent niet een optie? Appartementen zijn er ook zat hoor maar hoogseizoen betaal je overal het volle pond natuurlijk. Wellicht is een kant en klaar ingerichte tent een optie en flink voordeliger. Het is behoorlijk toeristisch allemaal met dito prijzen dus een reisbureau kan je wellicht toch wat goeie tips aan de hand doen. Ikzelf ben er al een aantal jaren niet meer geweest.

Uitjes? Oef zooooveel te doen daar!

Een dagje Sluftervallei om te wandelen, Ecomare, Juttermuseum, strandpicknick, mee met de garnalenboot (jummieeee), zelf garnalen vangen aan het strand ook erg leuk, kijken bij de reddingboot, rondje vuurtoren lopen. En natuurlijk een onwijs zandkasteel bouwen op het strand. :wink:

heej rhi, niet het sommeltjespad vergeten !! :mrgreen:

hier is nog een oud topic over texel

Ik heb je een pb met een linkje gestuurd van een heel schattig huisje op Texel.

@Rhiannon wrote:

Is een tent niet een optie? Appartementen zijn er ook zat hoor maar hoogseizoen betaal je overal het volle pond natuurlijk. Wellicht is een kant en klaar ingerichte tent een optie en flink voordeliger. Het is behoorlijk toeristisch allemaal met dito prijzen dus een reisbureau kan je wellicht toch wat goeie tips aan de hand doen. Ikzelf ben er al een aantal jaren niet meer geweest.

Uitjes? Oef zooooveel te doen daar!

Een dagje Sluftervallei om te wandelen, Ecomare, Juttermuseum, strandpicknick, mee met de garnalenboot (jummieeee), zelf garnalen vangen aan het strand ook erg leuk, kijken bij de reddingboot, rondje vuurtoren lopen. En natuurlijk een onwijs zandkasteel bouwen op het strand. :wink:

Dankje voor de vele tips! Inderdaad een aantal kunnen vinden.

Een tent is geen optie, vriendlief betaald liever een duur hotel als te moeten slapen in een tent. Ik ben gewend om te kamperen en wil die gezelligheid ook aan R. Meegeven. Had als naar zoiets als rent-a-tent zitten kijken.

De link die ik van Fleur heb gekregen vond hij heel leuk. Willen vanavond even verder neuzen op die site. had alleen foto van het huisje op mijn telefoon gekeken :wink:

Meer tips voor rent-a-tent/huisjes enz altijd welkom!

Ga nu even in dat andere topic kijken :mrgreen: