Teveel slaap!

Ik heb even een nieuwe topic gemaakt, ondanks de slaap topic.



Ik maak me een beetje zorgen om zoonlief! Lucas is 1,5 en is een heel actief kind. Momenteel is hij heel veel aan het praten en alles nazeggen en echt ze best aan doen om woorden goed te zeggen.

HIj was al een zeer goede slaper en soms uitslaper, maar dit lijkt zijn nieuwe ritme …



Hjj slaapt van 19.30 tot 09.30/10.00 ( maak hem wakker )

Middagslaap van 11.15 tot 15.00

( moet hem soms wakker maken, boos en zegt hij dat hij nog moe is )



Is dit niet zorgwekkend?? Een goede slaper zijn dat is hij al 1,5 jaar, maar ik vind dit net iets te veel… Maak ik me terecht zorgen??

Hier net zo hoor. Lars slaapt eigenlijk net zoveel als Lucas.

Alleen gaat hij hier pas om 13.00 uur naar bed ongeveer en slaapt dan tot 15.30 uur. En om 19.00 uur kun je hem weer opdweilen en slaapt ie als een roos tot de volgende ochtend 9.00 uur.



Volgens CB kan het geen kwaad, ook de huisarts vond het niet zorgwekkend.



Maar als jij je zorgen maakt kun je even contact opnemen met het CB of je huisarts. Gewoon doen hoor!



Groetjes,

Judith

mmmh oke ik ben blij dat te horen, nou ik kijk het wel even aan en anders bel ik misschien even de huisarts voor de zekerheid. Vandaag ziet hij ook wat wit, dus misschien broed er iets…

zou me geen zorgen maken, lijkt me heeeeeerlijk als je kind zoveel slaapt. Boaz slaapt overdag maar 45 minuten en slaapt dan pas weer van 21.00 tot 6.30. Zolang je kind zich verder goed ontwikkeld en goed groeit zou ik me geen zorgen maken.

Is het ook zeker en helemaal met mijn zwangerschap, maar juist daarom moet ik waken dat ik niet door mijn eigen profijt misschien iets anders niet zie. Maar we eten veel ijzer en als hij moe blijft check ik het even :slight_smile:



Thnx voor de reacties