hoi
ff een snel huis tuin en kindervraagje…
onze uk heeft smalle voetjes, is tevaatjes wat voor haar? crocs kan ik aan beide kanten nog een duim bijin steken endan zijn ze nog te wijdt :?
dus ben ff op zoek naar andere lekkere buitenschoentjes voor heeeeel extreem warm weer!
Mijn kids hebben allebei smalle voetjes en teva’s en ze zitten goed en lekker! :thumbup:
oké
thanks! dan ga ik daar ff naar opzoek!!
Merel heeft ook smalle voetjes ik heb de crocs Mary-Jane voor haar.
Die zitten prima :thumbup:
Anne heeft hele smalle voeten, maar teva s gingen echt niet hoor, zag gewoon niet uit. Nu draagt ze sandalen van NIKE, die had ze vorig jaar ook. Die zitten prima en zijn niet te verslijten. Klittenband bij de tenen en op de wreef.
mijn jongens hebben hele brede voetjes en die passen de teva’s ook prima. Dus voor smalle voeten lijken ze me te breed eigenlijk :think:
:think: Ze zitten hier echt prima, en mijn kinderen zijn zowiezo smal, en hun voetjes ook… :oops: Of zou het komen dat ze wel in proportie klein en smal zijn :think: :oops: . Ik bedoel, mijn hele kind is smal (en dat 2x).
Ik vind het juist zo fijn dat je die bandjes zo kan verstellen dat ze goed om de voet zitten.
Even passen in de winkel dus… dan weet je of ze goed zitten :oops: .
Hier een meisje met hele smalle voetjes (breedte 2,5), die prima loopt op Teva’s! Je moet dan wel het ‘ouderwetse’ model hebben waarbij je op 2 plekken het klittenband kan verstellen.
die zolen waren voor Isa’s mini-voetjes echt veeeeeels te breed
Hier zijn crocs ook te wijd en Teva zitten perfect. Ik kon ze prima op maat maken met de klittenband (verstelbaar bij hak, rond de wreef en voor vlak boven de tenen).
ik ga maar eens op zoek naar een winkel waar ze alles verkopen! van teva tot crocs tot andere sandalen! ze eheft wel gewone schoenen, maar die vind ik voor zulk wer toch wel warm.
Ze loopt veel op blote voetjes, ook naar winkels ed, maar nadat ikzelf op blote voeten bij een winkel in een peuk heb getrapt, lvind ik et toch niet meer prettig op blote voeten, ik kan gewoon aan een paar teenslippers, maar voor uk is dat toch anders :?
welke maat heeft je kleine? Ik heb er nog een paar liggen en mijn jongste zal ze volgend jaar niet passen en nu zijn ze nog te groot. Mijn zoontje heeft ze aangehad, maar zelf vind ik ze redelijk unisex. In tegenstelling tot gewone schoenen, zie je hier geen afdruk van zijn voetje in de zool.
Mijn jongens hebben ook hele smalle voeten. Ze hebben wel teva’s maar dan voor het spelen buiten enzo. Als we verder gaan lopen dan krijgen ze hun goed passende schoenen aan.
De teva’s zijn echt te breed maar door het klitteband blijven ze wel goed zitten. Voor het spelen is het goed genoeg.
ik zal zo haar voetje ff opmeten in cm! juulke! dan heb ik ws nog wel intresse als ik ehb overlegd hier! je hoort nog!
waterschoenen is nl ook niks… daar kan ze helemaal nuet op lopen en die zijn ook te breed!
Ik heb in elk geval maat 23,5 liggen hier. Ik weet nog dat ze vrij klein vielen (hij had toen schoenen in maat 22).
Ze zijn lichtgroen, met lichtblauw en een beetje oranje.
Als het 2e hands niet lukt raad ik je echt aan eens naar die nike s te gaan kijken, mensen die anne erop zagen lopen vroegen destijds wat ze aan had en even later liep hun dochter op dezelfde, ze zijn erg degelijk, goedkoper of rond de prijs van teva s (ligt aan de maat) en de hielband is elastisch (goed sterk) zodat hij daar mooi aansluit. De teva s vind ik persoonlijk aan smalle voeten ook erg lelijk omdat de zool zo giga breed is. Toen Anne ze paste had ik ook niet het idee dat ze er daardoor makkelijk op liep. Succes in je zoektocht in elk geval.
bij een kampeermarkt in eindhoven verkopen ze heel veel teva’s schoentjes. kijk eens op een outlett store,
en teva’s zij super goed, kost wel een beetje,
maar een goede demping, maar zeker voor mensen die veel wandelen.
zit ook een goede slipzool, soort spiderzool…
ik noem het altijd jezus nikes haha
maar mijn kids lopen er ook op…
2de hands schoenen adviseer ik niet, elk kind loopt anders.
meeste teva’s kun je trouwens goed verstellen, bovenop en achter.
wist je trouwens dat tevas altijd zo extra breed zijn…
dat lijkt dus, de bandjes zijn dus in de zool verwerkt.
teva is begonnen als een soort surfing schoen,
en een buitenrandje heeft, soort anti stoot randje…
@konijn wrote:
ik ga maar eens op zoek naar een winkel waar ze alles verkopen! van teva tot crocs tot andere sandalen! ze eheft wel gewone schoenen, maar die vind ik voor zulk wer toch wel warm.
Ze loopt veel op blote voetjes, ook naar winkels ed, maar nadat ikzelf op blote voeten bij een winkel in een peuk heb getrapt, lvind ik et toch niet meer prettig op blote voeten, ik kan gewoon aan een paar teenslippers, maar voor uk is dat toch anders :?
Ik heb teenslippertjes van reef voor mijn kleinste…met bandje achter de hiel,staat schattig en ze is er erg blij mee!!
Zij heeft ook smalle voetjes.