Heeft iemand nog een paar op zolder liggen? Ik schat dat ze 21,5 nodig heeft, maar die maat bestaat niet meer geloof ik. 20,5 past denk ik ook wel.
Nu dus op zoek naar grotere voor dit jaar!
ik heb hier nog een paar aardbeien teva’s staan, moet alleen even kijken welke maat het is als je interesse hebt… ze zijn van onze dochter van vorig jaar, toen was ze 2,5.
Ik heb zeker interesse, alleen onze dame is pas 1,5 dus denk dat de maat niet overeen komt?.. Ze heeft nu schoenmaat 22, maar van die andere teva’s paste ze vanmiddag 20,5, ben bang dat 22,5 te groot gaat zijn. Zal de titel even aanpassen! Ik hoor wel als je de maat weet, alvast bedankt!
heb even snel gekeken, maat is 20,5, maar ze vallen dus wat groter voor mijn gevoel, dat hebben de teva’s iedere keer hier. Elise heeft niet zulke grote voeten, die zit nu in 24/25
Teva’s vallen groot!
Mies heeft nu schoenmaat 25 en draagt zijn teva’s maat 22,5 van vorig jaar.
Waren vorig jaar te groot, nu precies goed.
Hebben ook al maat 26 gekregen van mijn schoonzus en die zijn dus echt nog 2 cm te groot bij de tenen… krijgt hij zo’n “flapje” bij zijn tenen.
Dus als ze nu 22 heeft van schoen, kan je 20,5 prima doen.
oh en die teva’s van Mies zijn “neutraal” beetje aquablauw met piepkleine gekleurde details erin. Kunnen goed voor een meisje.
Dus als jou dochter eind van de zomer klaar is met teva’s maat 20,5 (als je ze gaat overnemen) Dan wil ik wel ruilen… ik jou 20,5 voor suusje volgend jaar en jij die 22,5 voor jou meisje volgend jaar :mrgreen:
Ik heb meisjes teva’s, zie http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5012861&highlight=#5012861
Weet alleen niet of de maat goed is, de zoolmaat staat in ieder geval gemeld.
Thanks allemaal, ik neem ze al over van mlk!
En het zoeken start weer… nu maatje 22.5 of 23.5! Ze heeft schoenmaat 23/24, dus ik denk teva maatje 22.5?
Wie heeft ze over, met aardbeiendprint graag!
heb ze toevallig net uitgepakt om ze op mp te zetten. maat 22.5 aardbeien. prima staat ik had een prijs van 10 euro in gedachten.
ohja, ik heb ook nog een jongenspaar kleur groen/blauw 25
en een jongenspaar legergroen oranje zwart maat 28
inkie, ik zoek alleen meisjes Welke schoenmaat droeg je dochter tijdens deze teva’s? Ze vallen groot, maar twijfel dus of ik 22.5 of 23.5 nodig heb. Wil je anders even de bovenkant van de zool opmeten voor me? Ik wil ze wel overnemen als ze dus passen!
de bovenkant zool is totaal 15 cm, maar er zit een soort patroon in, als ik de buitenlijnen van dat patroon aanhoud is het een cm minder. (voetjes 13.5-14 cm is dus het best passend)
Thanks, ga ik morgen ff opmeten! Denk dat ze wel passen, even inschattend met haar schoenen nu. Wat wil je ervoor hebben? Ze zagen er nog netjes uit toch? Ik laat het je morgen weten!
Hm, haar voeten zijn bijna 14,5 cm… dat wordt krap dus? Of zou het precies pas zijn?
lastige bij teva’s is dat als deze echt net te klein zijn, de volgende maat waarschijnlijk nog te groot is. Dan zit ze net tussen de maten in :? Dat hadden we afgelopen jaar dus met Elise
ja… ik weet het. Een buuf heeft ze, dus ga ff passen voor de maat!
Ik heb ze eventueel in maat 25.
De onderkant van de zool (in het midden gemeten) is 17cm.
Groetjes,
Heleen
Fijn heleentje! Ik kan maandag of dinsdag bij d ebuuf passen, ze zijn het weekend weg. Dan weet ik of ik 22,5 23,5 of 25 nodig heb!
Okee!
Stuur maar een pb’tje als je ze wilt hebben
Fijn weekend!