Ik heb een onregelmatige cyclus (ergens tussen de 39 en 60 dagen :roll: ) en nou hoorde ik net van iemand dat teunisbloemolie kan helpen om t allemaal wat regelmatiger te maken… Klopt dat? heeft iemand ervaring? Ik ben helemaal niet zo van de homeopathie (zeg maar gerust dat ik er niet in geloof haha), maar als jullie ervaringen hebben?
Ik heb het ook geprobeerd, maar jammer genoeg hielp het bij mij niet. Uiteindelijk moest clomid er aan te pas komen. 6 maanden na de zwangerschap is mijn cyclus gelukkig regelmatig en korter geworden.
Andere middeltjes die zouden werken zijn (maar hebben bij mij niet gewerkt):
vitamine C
Vitamine E
Monnikspeper
Ik heb teunisbloemolie en monnikspeper geslikt om zwanger te worden, aangezien ik ook altijd zo’n onregelmatige cyclus had toen ik met de pil gestopt was. Een maand voordat we begonnen om zwanger te worden, heb ik ze trouw elke dag geslikt. Ik was direct zwanger, of dat door de pillen komt, of dat het zonder ook direct in 1 X raak geweest zou zijn, blijft de vraag!
Vicky, ik heb het gebruikt, maar niet vanwege een onregelmarige cyclus. Las hier en daar dat sommige dachten er sneller door zwanger te worden.
Dacht baad het niet, schaad het niet. En die maand werd ik zwanger…
weet niet of het toeval was of niet, maar na 1jaar lang proberen zonder resultaat, was het wel toevallig :-*
Ondertussen heb ik vandaag een positieve ovulatietest… en dit is dag 14… dus dan zou ik rond een 30-dagen cyclus uitkomen… Daar ben ik wel blij mee :mrgreen: Dus ik wacht nog ff met de teunisbloemolie… bedankt voor jullie antwoorden! :-*
gelukkig op dag 14 al :thumbup: