testen voor nod

Hoi meiden

ik weet dat het niet slim is om te doen maar ik had al vier dagen voor mijn nod een positiefe test.morgen moet ik het oficheel worden. maar nu ik al 10 goede dikke lijnen heb gezien zal ik het niet worden maar nu vraag ik me af zijn hier meer meiden die voor hun nod goed positief testen ???

ik ben heel erg onzeker en bang. ik heb 5 miskramen gehad 1 voor mijn zoon en 4 na mijn zoon. en nu ben ik spontaan zwanger geworden. ik heb mijn dochter ook 5dagen voor nod goed getest maar ik ben zooooo onzeker en bang om dat ons twee weken geleden nog vertelt was dat we op normale wijzen nooit geen kinderen meer zouden krijgen.

dus meiden maak me blij met goede berichten

De testen zijn in mijn ogen echt positief hoor!!

Gefeliciteerd!!

Ik duim dat het allemaal goed mag blijven gaan en dat je ongi inderdaad weg blijft!

Ik begrijp heel goed dat je bang bent.

Zoveel miskramen is ook niet niks.

Wat geweldig trouwens dat je nu spontaan zwanger bent geraakt na het slechte nieuws!!

Dikke kus van Esther :**:

Bedankt voor je reactie.

ik had morgen ongestelt moeten worden maar de reden waarom ik zo bang ben om dat ik van die rare pijn in mijn buik heb niet dat dat wat zegt want ook dat had ik bij bijde kinderen

zwanger is zwanger hoor!

Snap best dat als je nu rare buikpijnen hebt dat je bang bent maar dat heb ik ook bij mijn zwangerschappen gehad hoor!

Wat een wonder voor jullie gezien de mededeling dat het niet spontaan zou lukken! (maar zoals je vaker hoort… de wonderen zijn de wereld nog niet uit!)

Groeten!

muts

nou volgens mij ben je gewoon heerlijk zwanger hoor meis… Ik heb ook voor mijn nod getest destijds en was hartstikke zwanger !!!

gefeliciteerd

wij hadden ook hele slechte uitslagen van de tests en zouden het medische circuit ingaan, en ik testte twee dagen voor mijn NOD positief. Dat zijn zo van die kleine grote wondertjes. Gefeliciteerd!

wondermama, ik heb ook nog steeds een lichte kramp. Ik heb 2 dgn voor mijn nod getest, dat was zaterdag:

de kramp hoort erbij… is een kwaaltje… :mrgreen:

hartstikke positief meid, gefeliciteerd!!!

:inlove: dank!