Goeiemorgen meiden…
nou heb vanmorgen toch maar getest kon toch niet wachten… maar hij was negatief maar me ongesteldheid of de pijnen ervan heb ik nog steeds niet … :? maar heb wel un paar verschijnselen van het zwanger zijn :? heel vreemd… mja van de week nog maar un keer testen…
groetjess astrid
Ik precies het zelfde alleen ik ben al 3 dagen officieel overtijd, aan mijn banner te zien 2 maar ben uitgegaan van een iets langere cyclus
Gisteren negatief getest, ook geen symptomen dat mijn ongi er aan zit te komen maar wel zwangerschaps symptomen Kan van alles betekenen
Kan volgende misschien pas positief testen, omdat het nog te vroeg is. Maar kan ook door het stoppen met de pil komen, want je hormoon huishouding is misschien wel enorm in de war
Heb geduld
damnzz ik haat dat wachten hahah ben echt jantje ongeduld kwa dat dan… echt niet normaal… en toen ik vanmorgen die test deed dacht ik nou die is eindelijk positief maaar nee weer un negatief! mjaa … we gaan gewoon weer door klussen! hahaha vind ik ook niet zo erg… en hopen dat me mannetje dit keer wel raak schiet
haha en misschienb van de weer nog maar een keer testen…
Groetjessss
Hey Astrid,
ik snap het helemaal hoor, je denk HA eindelijk positief, maar dan is die teleurstelling er want hij is negatief :? Wordt je onzeker van natuurlijk.
Maar ik ga als ik niet ongi wordt gewoon pas volgend weekend weer testen en is hij dan nog negatief dan ben ik gewoon niet zwanger maar is mijn lichaam gewoon zwaar aan het ontpillen.
Het kan alle kanten nu nog op, en dat wachten is slopend.
Mar denk maar zo, er zijn vele met je die het zelfde hebben Youre not the only one
hahha jup i know… ben 12/13 jaar an de pil geweest dus zal wel errug lang duren voor ik ontpilt ben ofzo… hope not maarja… kben wel veel misselijk en ben gister flauwgevallen op me werk(inde winkel) en voel me nog steeds raar… en vriendin van me die nu kindje heb van 8 weken die zei dat ze psies t zelfde had toen ze zwanger was… die zei ook al alsje t woensdag niet bent halen we nog un test, dus ja … afwachten maar weer…
groetjess
hoeveel kinderen wil je krijgen eigenlijk willie?
Hoi Astrid,
Als ik nu zwanger zou zijn wordt dit onze derde
We hebben nu 2 zoontjes van bijna 4 en ruim 5,5 jaar oud
Ik ben ongeveer 3 jaar aan de pil geweest dit keer Dus wacht gewoon af
aahhh wat leuk hoe heten ze ??
hoe ben je als ik vragen mag… en hoelang was je an de pil toen je stopte cvoor het 1e kindje?
Hoi Astrid,
Namen van de kids noem ik nog niet op het net, omdat er aardig wat bekende mee lezen hier, en niet weten dat wij ook bezig zijn en het als een verrassing willen bewaren No hard feelings
Bij de oudste was ik 2,5 jaar aan de pil en ben ik ‘perongeluk’ zwanger geraakt, maar zeer welkom
Hij is dus door de pil heen geglipt :lol:
Bij de jongste was ik als ik terug kijk na 2 maanden zwanger ongeveer, weet het niet helemaal meer zeker maar was in ieder geval heel vlot zwanger
ohww nee joh is niet ergg… haha spannend dus nog een hele verrassing mja ik ben wat langer an de pil… mja ik moest ook wel vanwege pijn en werd er gewoon echt ziek van,… hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik ben 24 Was dus een jonge mama
Geen moment spijt van
Ze zeggen toch age is just a number en moeder zijn zit in je hart
ohwja zeker … ik wou ook altijd rond me 19e en voor me 21e zwanger zijn maja heb t nie voor t zeggen… ben ook blij toe want achteraf benk blij dak geen kindje heb gekregen met me ex… nu heel gelukkig en een nieuwe vriend … echt leuk man!!
ga voor je duimen ( en voor me zelf stiekem :P) haha
Nou ja in principe zat het niet in de planning om op mijn 19de al mama te worden, maar ja het lot heeft bepaald en ben er erg dankbaar voor Ik kickboxte toendertijd enorm veel(wedstrijden etc etc) en mn werk was enorm zwaar en kwam er dus na een aantal maanden pas achter(had geen menstruatie gehad, op mijn 16de voor het laatst ongesteld geweest, nu dan wel weer gewoon gelukkig)
Hoe oud ben jij Astrid?
En ja een ex haha, hier het zelfde verhaal, alleen onze kids zijn wel van mijn ex partner. Geen contact meer mee en alweer 3,5 gelukkig met mijn huidige hub Mijn huidige partner beschouwd de kinderen ook als van hem zelf, dus dat zegt genoeg. Ouders zijn zit niet alleen in de bloedband, maar ook de echte rol op je nemen, dat bepaalt alles
ben blij voor je dat je huidige partner je kids als de zijne beschouwd!! meeste mannen vinden dat nogal moeilijk… zien je kids hun ëchte"papa nog wel of ook helemaal niet meer…
ik ben 23… mijn vriend is 22 bijna 23…
eerst wou hij helemaal geen kids maar toen onze beste vriend net papa was geworden is die 360graden omgedraaid :d gelukkig:D hahaha want anders had ik nooit geen kinderen gehad of pas op me 30ste/40ste… en dat wil ik dus echt niet he…
hey meiden.
alles goed hier??
nieuwe test gedaan vandaag maar nee mag niet baten… nu 2 dagen overtijd maar nog steeds negatief
heel vreemd maja op naar de nieuwe ronde…
Hey Astrid,
Oww balen meid, ik ben gelukkig ongesteld geworden, was 5 dagen officieel overtijd. Besef gewoon goed dat de pil rare dingen met je kan doen
Succes met de nieuwe ronde, zal duimen :thumbup: :thumbup:
jup i know… maare ben ook nog steeds niet ongesteld :S heel vaag… iedereen wist t zo zeker bij mij maar allemaal hebben ze t mis w88 tot ik ongesteld word en dan weer op naar de volgende ronde…
jij ook succes en zal voor je :thumbup:
- Hoi Assy,ben je nog steeds nier ongesteld geworden,misschien ben je dan toch zwanger en heb je te vroeg getest.Als je nog niet ongi wordt dan zou ik van de week nog even een keer testen.
Ik heet trouwens Alexandra en ik ben in mei gestopt met de pil,we gaan voor de derde.We hebben twee jongens Loek van 5 en Roel van 3.
Ik heb een vermoeden dat het wel eens raak zou kunnen zijn van de maand,maar ja dat heb ik vorige maand ook gedacht en dat was niet zo.Ik hoop het,want iedereen om je heen lijkt wel zwanger en IK WIL DAT OOK.Wachten duurt zoooo lang,maar ja we moeten geduld hebben he.ik moet zeggen dat ik er deze keer meer mee bezig ben dan de andere keren.Is misschien ook niet zo goed,maar ja ik kan het ook niet helpen .
Ik ga nu lekker tv kijken en de groetjes.Ik zal voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: