Test schaduwstreep

Ik weet het, Ik wil iets zien wat er niet is, maar kennen jullie dit?

Je hebt getest, controlestreep mooi paars, en daarnaast… tja, volgens mij is het een schaduw van waar de paarse streep moet komen, net alsof hij is voorgedrukt. Gewoon een afdruk in het plastic dus waaronder een streep zou moeten komen.

Je bent dus overduidelijk niet zwanger, maar denkt: ik doe over 2 dagen gewoon nog 1 want je weet maar nooit…

Zucht.

[/code]

Ow ow jij bent net zo erg als mij, ook ik heb een test gedaan en zie een streep maar het lijkt net alsof dat een streep is zover de urine is gekomen…zit niks anders op dan af te wachten he. :-*

Hahaha… wat een gemuts weer :mrgreen: :wink:

En weer wachten… pffff!! Sterkte dames!

Ja… met recht erg he?

Het was een romed, zo’n roze ding 3 voor 2,95 hihi

Ik ga nu ECHT pas 3 maart weer testen.

Ongeduld dat ik ben!!!

Maar het is wel fijn te lezen dat ik niet de enige ben, hihihi

Wachten is niet mijn sterkste punt, eigenlijk wil ik nu wachten tot vrijdag maar vrees dat ik woensdagochtend of avond toch wel weer een testje doe :mrgreen:

Hebben jullie met ochtendurine getest of gewoon net nog?

Anders zou je het morgenochtend nog eens kunnen proberen :mrgreen:

(Tot 3 maart wachten duurt immers veeeeeeel te lang) Hihi

Van wie wel he! Als je iets heeeel graag wilt… dan duurt wachten wel heeeel lang!

Haha ik heb vanmiddag getest dus niet met ochtendurine maar als ik dat morgen doe zal die nog niet veel duidelijker zijn denk ik.

Ik had het net gedaan :wink:

Hoi Beppie,

Romed staat bekend als heel erg onbetrouwbaar… soms heb je altijd een teststreep en zelfs mannen kunnen zwanger zijn! :? Dus ik zou over een tijdje in elk geval met een ander merk testen, die van Kruidvat is behoorlijk gevoelig en ook betrouwbaar en anders eentje van CB.

Succes!

Groetjes,

Jippie

Bedankt voor de tip :thumbup:

Zo’n schaduwstreep zie je soms al als je de test nog niet hebt gebruikt. Maar het is ook nog een week te vroeg toch om te testen? Ik zou een weekje wachten en dan echt testen. Succes ermee en hopelijk is het raak!!

Het was te vroeg vo;gens mn banner, maar ik had een ‘reserve’ NOD op 20 feb (bij mn banner heb ik 2 dagen bruinverlies meegeteld als NOD). Vandaar het testen :wink:

We gaan vol goede hoop weer verder :lol:

Succes nog!!

en meisie al nieuws ?? een beebje op komst ?

we duimen voor je

Ik ga maandag weer testen, nog niet ongi, maar ook geenkwaaltjes, dus uit zelfbescherming mar even wachten tot maandag.

Bedankt voor de :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:

en???

Helaas gister bruinverlies, vandaag weer haast niks, maar ik ga dus niet meer testen. :frowning:

@Beppie wrote:

Helaas gister bruinverlies, vandaag weer haast niks, maar ik ga dus niet meer testen. :frowning:

Het kan natuurlijk ook innestellinngsbloeding zijn, heb ik ook gehad 2 dagen na mijn NOD en ik was dus toch zwanger !!!

Ook ik had geen kwaaltjes, helemaal niks voelde ik wat aan zou duiden dat ik zwanger kon zijn, dus wie weet !!

Succes verder :thumbup:

Haha, nou ik houd het erop dat ik niet zwanger ben :wink:

Ik heb ook krampen, en 1 sliertje helder rood bloed gehad vandaag.

Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen. En mocht ik onverhoopt toch nog raar gaan voelen de komende weken… dan testen we gewoon lekker nog een keer hihi

:-*