Test positief?

Wanneer hadden jullie een positieve test in handen??

ik bedoel wanneer vlak voor of pas na je NOD??

en hadden jullie al kwaaltjes voor dat je testte??

ben gewoon nieuwsgierig! :inlove:

ik testte pas na mijn nod bewust voor gekozen.

Mijn klachten voor de nod waren misselijk en pijnlijke borsten

Ik teste 1 dag voor mij NOD, want ik had een sterk voorgevoel dat ik zwanger zou zijn :mrgreen:

Ik heb 4 dagen voor mijn nod positief getest. Gewoon omdat ik nieuwsgierig was, niet omdat ik kwaaltjes had. Achteraf gezien was ik wel erg moe, maar verder was er niets dat op een zwangerschap wees. Ik schrok dus wel een beete van de uitslag! :mrgreen:

Ik pas een week na mijn NOD maar was ook wel onregelmatig ongesteld.

1 dec was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.

Cyclus was 28 dagen. 26 December positieve test :inlove: , dus 2 dagen voor mijn NOD.

Ik deed de test omdat ik ineens in de auto een rare vlaag van misselijkheid over mij heen kreeg door zo een vies autoluchtje en omdat in de winkel het huilen mij nader stond dan het lachen “omdat het zo druk was” :roll:

Was al een paar dagen emotioneel. Verder eigenlijk geen kwaaltjes, die kwamen pas een tijdje nadat ik positief had getest. (behalve pijnijke borsten, maar dat had ik de laatste paar keer ook vlak voor mijn menstruatie, alleen dit keer ging het niet “over” )

3 dagen na mijn NOD. Eerder durfde ik niet, omdat ik de maand ervoor ook al een cyclus van 32 dagen had gehad, terwijl de 2 maanden er voor netjes 28. Ik verwachtte het die maand eigenlijk helemaal niet, maar toch raak :smiley:

ik heb 4 dagen voor mijn nod positief getest. het klinkt heel stom misschien maar ik wist gewoon dat het raak was.

Ik testte 3 dagen na mijn NOD negatief, had ook helemaal geen symptomen. Toen ik na een week nog niet ongi was (dus 10 dagen na mijn NOD) heb ik nog eens getest en toen was ie positief, ik had dus gewoon een langere cyclus gehad, was voor mij dus totaal een verrassing omdat ik zat te wachten op mijn ongi! Verder merkte ik het bij mijn eerste zwangerschap wel aan mijn lichaam, bij mijn tweede kwamen die signalen veel later.

Bij de oudste op de NOD (al wist ik al 2 weken dat het raak was, ik blijf erbij dat ik de bevruchting gevoeld heb bij hem)

De tweede keer 2 dagen voor mijn nod, ik slikte medicatie die zsm na het zwanger worden moest worden vervangen door injecties die niet schadelijk zijn, ik kocht dus grote hoeveelheid testen via internet en testte vanaf mijn eispron elke 2 dagen al, 2 dagen voor mijn NOD was die positief en diezelfde middag kon ik beginnen met spuiten in plaats van slikken :mrgreen:

Bij de oudste 2 testte ik met 1 dag overtijd positief, omdat ik toen ook temperatuurde en mij temp hoog bleef.

Bij deze zwangerschap testte ik met 3 of 4 dagen overtijd pas, omdat ik juist op mijn menstruatie zat te wachten, die voelde ik duidelijk aankomen…dacht ik :mrgreen: .

Ik teste op mijn NOD positief en was eigenlijk ook heel verbaast! En vooral blij!! :smiley: :smiley:

Had geen klachten ofzo…Ja achteraf gezien, zere tepels en vermoeidheid.

ik ben in de gelukkige positie dat ik tot op heden nog nooit aan nod’s en andere planningdingen gedaan heb. ik dacht gewoon dat ik zwanger was, en heb toen een test gekocht en gedaan, en toen bleek mijn vermoeden te kloppen. geen idee of dat voor of na mijn nod was.

@fiep klophout wrote:

ik ben in de gelukkige positie dat ik tot op heden nog nooit aan nod’s en andere planningdingen gedaan heb. ik dacht gewoon dat ik zwanger was, en heb toen een test gekocht en gedaan, en toen bleek mijn vermoeden te kloppen. geen idee of dat voor of na mijn nod was.

Nou ja hier ook zo ongeveer :mrgreen:

Ik was in maart gestopt met de pil en rondt nov was ik zwanger, nou hebben we het gewoon gedaan waneer we er zin in hadden, en geen ovulatie testen of getemperatuurt etc.

en toen zei een collega, is er iets wat je me moet vertellen mel, ik zeg nee, zou niet weten, had wel zere borsten en was moe maar verder niets .

Toen ik de predictor test deed, moest ik het papiertje nog zieken, voor de uitslag van de test en toen, kwam ik terug na dat ik het papiertje gevonden had en toen keek ik en toen nog een keer, en riep toen naar beneden tegen mijn man Ik ben zwanger :inlove:

Helemaal leuk :thumbup:

gr melanie

Ik testte óp mijn NOD omdat ik ‘het maar gehad wilde hebben’.

Ik was namelijk overtuigd dat ik níet zwanger was, en had zoiets van (ik heb een erg regelmatige cyclus) als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik positief moeten testen, dus testte (alleen, op maandagmiddag :roll:) met de gedachte dat dan te weten en hem stilletjes weg te gooien.

Hij was positief :inlove: (binnen 3 seconden :shock:)

Dusseh…nee, geen kwaaltjes. Achteraf gezien heb ik 3 dagen ervoor enórm pijn gehad vlak boven mijn schaambeen, wat ik nooit had en ik niet snapte, dacht dat ik ongesteld zou worden :eh:

Ik had zo’n sterk (voor) gevoel wel eens zwanger te kunnen zijn en testte vlak voor mijn NOD (wat moeilijk te bepalen was ivm een erg onregelmatige cyclus), op een vrijdag negatief.

Dat kón in mijn ogen echt niet en heb testen besteld op zondag avond (we waren op dat moment een lang weekend weg). Dinsdag waren ze binnen en jah hoor, niet te missen! Positief! :inlove:

bij de oudste na twee weken van ongi gevoel op mijn NOD getest

bij de jongste 3 dagen na NOD ( waren nog niet heel erg er mee bezig… en hadden het nog niet verwacht :mrgreen: … wel erg welkom… wilden eigenlijk de maand erop beginnen :mrgreen: )