Test negatief, maar na 1 uur positief?!

Hi, ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan, bleek negatief. Ik was er nogal verbaasd over,omdat ik me namelijk met alle symptomen helemaal zwanger voel :think:

Ik heb de test weg gegooid, maar ben na een uurtje, misschien korter, nog eens gaan kijken, :oops: toen zag ik ineens een streepje?! :shock:

Vreemd… wat denken jullie?

Ik ga morgenochtend nog maar eens testen, dan zullen we het hopelijk zeker weten, maar ik vond het nogal vreemd.

Iemand ervaring?

hoi,

je mag het resultaat van de test na maximaal 10 minuten nog aflezen geloof ik…daarna is die dus niet meer betrouwbaar.

je zou voor de zekerheid nog ff kunnen googlen.

suc6 ennuh ik hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger bent…ik duim voor je.

iefs nathalie

Niet betrouwbaar dan …

Als het binnen 10 minuten moet, dan moet je je daar aan houden.

Ik zou dus van de week nog eens proberen.

Hoop dat je een mooie positieve test in je handen mag krijgen ! :thumbup:

Thankx voor jullie reacties…

Ik wacht af…(erg moeilijk!)

Ik laat weten wat er uit de test gaat komen morgen.

:pray: :kaars:

Ben benieuwd! Ik duim voor je!

Welk merk test was het?

en wat zei je test vanmorgen?

@Girlygirl wrote:

Hi, ik heb afgelopen vrijdag een test gedaan, bleek negatief. Ik was er nogal verbaasd over,omdat ik me namelijk met alle symptomen helemaal zwanger voel :think:

Ik heb de test weg gegooid, maar ben na een uurtje, misschien korter, nog eens gaan kijken, :oops: toen zag ik ineens een streepje?! :shock:

Vreemd… wat denken jullie?

Ik ga morgenochtend nog maar eens testen, dan zullen we het hopelijk zeker weten, maar ik vond het nogal vreemd.

Iemand ervaring?

Dat brengt herinneringen boven.

Had ik 8 maart 2006 helemaal in de war.

9 maart had ik s’morgens een hele posi test en 15 Nov bevallen van een mooie zoon.

x

Nou GirlyGirl, ik ben wel nieuwsgierig of je nog een test hebt gedaan en of die wel positief was??

vreemd want ik had dit met mijn eerst test ook,ik zag geen streep ofwel had ik niet dicht genoeg gekeken, en toen ik hem nadien uit de vuilbak haalde zag ik wel een lichte streep en kijk ik ben nu vijftien weken ver.

Raar toch hé hoe vrouwen testen uit de vuilbak halen. :doh:

Hoe is het er nu mee?

Sorry sorry voor mij late reactie…maaar

IK BEN ZWANGER!!!

Ik heb die avond een test gedaan en een duidelijke streep hoor!

Dank je wel voor jullie medeleven! :inlove:

Wow gefeliciteerd! :dance:

Gefeliciteerd!! :dance: :dance:

proficiat hoor!voor wanneer is het?

Leuk gefeliciteerd!!