test gedaan dag er na wel een streepje

Hallo,

Ik heb gisteren een test gedaan terwijl ik nog niet ongi moest worden, dat moet ik namelijk pas zondag worden.

Maar ik had zo sterk het gevoel dat ik zwanger was/ben.

Dus ik heb gisteren de stoute :oops: schoenen aangetrokken en heb al een test gedaan maar zoals ik al had kunnen verwachten kwam er geen streep in het venster. Ben toen ook maar gewoon gaan slapen :zzz: ( had het dus met avond urine gedaan) Nu keek ik vanochtend nog een keer en zag toen wel een streep staan kan dit nu beteken dat ik dus al zwanger ben. dat de strip even wat meer tijd nodig heeft gehad, zitten er in deze vroege periode al genoeg hormonen in je urine. Er spoken een hoop vragen door mijn hoofd :wall: .

Heeft iemand hier ervaring mee en als er een tweede streep staat maakt niet uit wanneer hij is beeld kom ben je dan zwanger :pray: :pray: .

Liefs, A

Ik heb mijn eerste test voor mijn gevoel een dag voor mijn NOD gedaan, ook niks in eerste instantie, maar na een uur een enorm vage streep. Volgende ochtend een nieuwe test gedaan en daar wel een streep. Achteraf gezien bleek alles nog voor mijn NOD te zijn geweest. En ja, ik ben nog steeds zwanger…

Hoop voor je dat het ook zo is!

Na een dag mag je de test niet meer als geldig rekenen, je moet hem meestal binnen 5-10 minuten aflezen, anders is hij niet betrouwbaar. Dat betekent natuurlijk niet dat je niet zwanger kunt zijn. In ieder geval moet je als je voor je NOD test altijd erg oppassen…want ook al geeft een test aan dat je zwanger bent, je kunt altijd nog een vroege mk krijgen, die je niet had bemerkt als je niet had getest omdat je gewoon ongesteld wordt… Dus houdt dit in je achterhoofd! Ik zou morgenochtend of zaterdagochtend nog eens testen. Als je zwanger bent zou er wel eens binnen 10 minuten een streepje kunnen staan (omdat je eigenlijk nu ook wel een streepje zag, maar pas na een dag)

Het komt er op neer dat je er eigenlijk niets over kunt zeggen…slechts afwachten…moeiijk he? :hug: :wink:

En? Hoe is het afgelopen?

Het is heel goed afgelopen,

Mijn vermoeden klopte we hebben dit weekend nog een test gedaan en nu duidelijk een streep.

Dus we zijn zwanger joepie.

Liefs A

Super tof! Gefeliciteerd!

gefeliciteerd! :slight_smile: Ga je meeschrijven met de oktober mama’s? Ze zoeken nog wat mensen die meeschrijven las ik… ( ik schrijf zelf mee met de sept. mama’s )

@gelukkig wrote:

Het is heel goed afgelopen,

Mijn vermoeden klopte we hebben dit weekend nog een test gedaan en nu duidelijk een streep.

Dus we zijn zwanger joepie.

Liefs A

ha, goed nieuws! Gefeliciteerd! :dance:

Proficiat!!! :dance: