He Kaatje,
Jemig wat balen dat de TESE behandeling niks opleverde!!! Toch een enorme domper na alle onderzoeken en echo’s en operaties dat er dan niks wordt gevonden!! We zijn nu al ontroostbaar laat staan straks.
Ik denk dat KID geen optie is voor ons!! Want mijn hubbie zegt nu al hij kan daar niet mee leven dat er altijd in zijn achterhoofd blijft zitten dat het kindje niet van hem is biologisch gezien!!!
Maar ja ms praten we anders als de TESE niet lukt…We moeten eerst afwachten. De fert. arts zei, dat het een ‘voordeel’ is dat zijn ballen vroeger niet ingedaald waren en dat dat gunstig is voor de TESE behandeling. Waren er eerder bij jou man wel (dode) zaadcellen gevonden of helemaal niks?
Het scheelt wel denk ik dat wij al uitgebreide onderzoeken hebben gehad (bloed, echo’s) hopelijk versnelt dat de procedure wat…maar ja je moet engelengeduld hebben, maar we weten waar we het voor doen…
jullie succes met de KID inseminatie volgende week!!! Hopelijk is het meteen raak…hou je me op de hoogte?
liefs, Sophie
hoi sophie,
bij mijn man was helemaal niks gevonden ook geen dode zaadcellen. ik ben gister en vandaag geweest voor de KID inseminatie, en we vinden het echt spannend! je moet er ook pas echt over praten als je weet hoe de tese operatie is gegaan. hou alle hoop! want bij veel mannen word er wel wat gevonden. Wij hebben natuurlijk nog steeds veel verdriet maar zijn zo dankbaar dat dit mogenlijk is voor ons! ik ga nu 2 spannende weken wachten of het gelukt is! jullie veel succes met alle voorafgaande onderzoeken en gesprekken en hoop dat jullie snel meer weten! xxx kaatje
spannend zeg je wachtweken!!! nog twee weken wachten pfffffffffff
hoop zo dat het is gelukt
mijn hubbie had een soort “geluk” dat hij vroeger een operatie heeft gehad omdat zijn ballen niet waren ingedaald!!! Dus kan het zijn dat er ontklevingen zijn ontstaan zodat er geen zaadcellen door kunnen komen…maar ja we moeten het afwachten…we wachten nog steeds op de oproep… :?