TESE mislukt in NL, wat nu verder? België is toch geen optie

Dat doen jullie goed (of gaan jullie met de trein?)

nee een vriend is zo lief om om vier uur op te staan om ons naar nijmegen te brengen…

door alle spanning ben ik niet in staat dat hele eind te rijden en als de uitslag slecht is zeker niet terug te rijden

Groot gelijk! En inderdaad erg lief van die vriend om dat voor jullie te doen :inlove:

7.30 melden maandag :shock: :shock: :shock:

pfff was even bang dat we niet op de lijst stonden :shifty:

krijg er de kriebels van, heb hele dag al drukkend gevoel op de borst van de zenuwen :?

Dus dat betekent om 4.30 uur van huis :shock:

ja zoiets wel ja

oink

mwah hopelijk hebben we geen last van file

Wauw meis wat een tijd! :o Ok ok eind van de middag is ook niet tof ivm de spanning ed, maar dit betekend dat je nog al slapend de auto inhopst.

Ach aan de andere kant duim ik heeeeeeel hard dat de TESE goed gaat en jullie ‘verder’ kunnen dan is het tijdstip van de dag snel vergeten. :pray: :-*

dank je rhiannon :-*

ben bang dat we beiden geen oog dicht gaan doen!!

we kunnen ook niet even lekker indrinken :oops:

mwah we horen de uitslag toch pas in het middaguur ws

word een lange dag iig

Je zou van minder aan een slaappilletje denken idd. :shifty: Ik hoop dat je toch een paar uurtjes slaap kunt krijgen en dat de dag toch sneller gaat dan je je kunt indenken. Is er niet iets wat je kunt plannen om de middag door te komen? (ik denk juist erna een terrasje pakken :angel: )

Of een film scoren (die je ws toch niet volgt maar het leidt mss iets af) :-* heeeeel veel succes!!

met een beetje geluk kan ie nog lopen :shifty:

en ik laat mijn hub niet alleen daar in het ziekenhuis…

en een vriend van ons is er ook bij hopelijk kan hij me wat afleiden

Sophie, zorg dat je een leuk en druk weekeinde hebt… dan is het zó maandag… maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan… :hug: :hug:

Zo te zien gaat het een super slopende dag worden maandag… Ik hoop (net als de rest) dat alles goed gaat. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Je krijgt 's middags uitslag of alles goed is gegaan?

ja we horen iig of er zaad gevonden is…

maar twee weken later horen we of ze het kunnen gebruiken voor een icsi behandeling

dus blijft nog steeds twee weken spannend

Wat moeten jullie er vroeg zijn !

Maar dan ben je er wel eerder vanaf, anders als je 's middags pas moet, zit je bijna de hele dag in spanning.

Ook lief van die vriend dat ie wil rijden voor jullie.

Voor jou en je mannetje een hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:

Even een hele dikke berg :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en vooral :pray: :pray: :pray: voor jullie voor maandag vast (mocht het er van het weekend niet meer van komen :-* ). Ik hoop zo dat ze nog wat levende zaadcellen vinden en dat jullie wens voor een kindje van jullie saampjes snel in vervulling kan gaan :pray: :pray: :pray: Dikke :-*

thanks tijger, we moeten sowieso wel nog lang wachten, maar ben blij dat hub al om half 9 geopereerd wordt…duurt half uurtje ofzo denk ik :think:

en dan moeten we wachten op de uitslag en hub moet bijkomen

kimmie bedankt kan ik heel goed gebruiken :-* en bedankt voor je berichtje

Het is wel erg vroeg maar goed dan zit je ook niet langer in spanning.

Ik blijf duimen voor goed nieuws en verder wil ik jullie heeeeel veeeeel :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: geven :-*

Ik kom je ook nog even virtueel knuffelen Sophie!

Alvast heeeel erg veel succes maandag, en dat alles maar goed mag gaan natuurlijk! Ik hoop dat het weekend snel voorbij gaat voor jullie.

En speciaal ook voor de hub van Sophie: jullie zijn allebei superkanjers!

lieve sophie, nog een paar dagen en dan wordt hopelijk jullie grootste wens vervult, jullie zitten bij die 50% en gaan samen een wondertje krijgen!

heel veel :hug: :hug: :hug: :hug: voor jullie allebei :-* :-*

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

thanks meiden voor al jullie knuffels

vind het fijn dat jullie zo meeleven :-*