Oh sophie wat fijn dat er nog een sprankje hoop is. Ik duim zo giga hard voor jullie! :-* :hug:
Sophie, mijn duimen draaien vollop!! Wat zou het geweldig zijn als op deze manier toch jullie wens in vervulling kan gaan
:-*
Groot gelijk dat jullie nog niet opgeven en voor een second opinion naar Belgie gaan.
Hopelijk kunnen ze daar meer voor jullie betekenen en is ICSI wel mogelijk. :-*
Ik heb al een tijd meegelezen met je topic.
Ik hoop met heel mijn hart dat ze jullie kunnen helpen in Belgie.
Dikke knuff
@Krabje wrote:
Ik heb al een tijd meegelezen met je topic.
Ik hoop met heel mijn hart dat ze jullie kunnen helpen in Belgie.
Dikke knuff
Voor mij geldt hetzelfde. Regelmatig lees ik in spanning mee… Ook ik hoop dat er nu echt iets uit komt voor jullie…!!

De deur toch nog op een kier! Spannend! Heb je al een afspraak gemaakt? Hopelijk kunnen jullie snel in Belgie terecht. Wel een eind rijden, dus uit nood maar een leuk hotelletje zoeken?!
Dat is toch best goed nieuws dat ze heel misschien in Belgie iets voor jullie kunnen betekenen. Ik ga heel hard duimen voor jullie
Hebben jullie al een afspraak kunnen maken ?
Oh meis, toch nog een sprankje hoop Kan me heel goed voorstellen dat jullie hier niet “zomaar” vrede mee kunnen hebben, zeker niet als je dan hoort dat ze in België weer verder zijn en er ook positieve gevallen bekend zijn :thumbup: Heeeeel veel succes en ik blijf het hier volgen en keihard duimen voor een positief eindresultaat
:-* :-* :-* :-*
Oh meid, ik hoop toch zo dat dit het voor jullie is…!!! Ik ga heeeeel hard voor jullie duimen!
we hebben toch nog gebeld met verschillende zkhuizen in Belgie
en ze zien er toch geen toegevoegde waarde in
dus het houdt op ben vandaag toch ff van mijn stuk
had nog zo’n goede hoop!!
zegt die vrouw ook nog je bent nog jong zat dus alle tijd!!
daar kon ik niks mee dus he
he bah, dat meen je niet, gaat het toch niet door? logisch dat je van je stuk bent. Sterkte meid voor jullie :hug:
He jeetje, wat een klap moet dat zijn zeg… dat sprankje hoop dat toch weer verloren gaat… :hug:
En dan die opmerking… jeetje zeg, hoe stom kun je zijn… :wall: :wall:
sophie neeeee dat meen je niet… :hug:
denk aan je wieffie
Hoe kan dat nou? Is er echt helemaal niks meer mogelijk?
En wat een vreselijk stomme opmerking, wat heeft je leeftijd nu met jullie situatie te maken?!
Heel veel sterkte & een dikke knuf!
ze kunnen nog wel een keer een tese doen, maar dan geeft ze geen zekerheid of ze dan wel wat vinden
ja dan heb je er weinig aan om nog een keer te opereren…
dus of we moeten wachten totdat ze met onrijp zaad kunnen werken of we moeten andere plannen maken…
maar we zijn er samen nog niet uit gekomen…
ja wat maakt het uit de leeftijd dat ik nog jong ben, ik bedoel of ik nou 20 30 of 40 ben vijf jaar bezig bijna is voor iedereen lang dus is het wel een dooddoener :?
:hug:
jeetje Sophie, ik kan geen woorden vinden voor dit teleurstellende bericht. Wat een stomme opmerking ja, daar kan je echt helemaal niets mee!
Veel liefs en sterkte!
Jeetje Sophie, ik schrik ervan. Wat een enorme teleurstelling Elk sprankje hoop is er één en daar hou je je aan vast, Wat moeilijk als dat dan weggeslagen wordt :hug:
Iemand die dáár werkt (op zo’n afdeling) en te maken heeft met stellen met een onvervulde kinderwens en dan zo’n opmerking maken :shock: Daar heb ik geen woorden voor.
Hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug:
sjemig wat een K opmerking zeg.
Een hele dikke knuff
ach nee meis, wat een nare opmerking :evil: jullie laatste hoop is vervlogen
heel veel sterkte jullie samen :hug: :hug: :-*
Lieverd toch :hug: :hug:
Pff wat een opmerking :evil:
Kortom volgens die persoon ben je nog niet oud genoeg om te klagen :snooty: Ongelooflijk, wat een vreselijke omslag ineens , al die hoop weer weg
Hele hele hele dikke :hug: :hug: :hug: voor jullie :-*