hai meiden,
hier vast wel iemand die mij kan helpen …hoop ik!!
Mn dochter is nu al sinds begin december dag en nacht zindelijk, helemaal super natuurlijk en ook best vlot.
Maar nu gaat het de laatste dagen weer helemaal mis, ook overdag! Iedere keer wel aangeven dat ze moet plassen, maar wel al dr onderbroek nat.
Er is wel voor haar een grote verandering gekomen, ze gaat sinds afgelopen dinsdag naar psz namelijk. Als ik terug denk is het ook begonnen toen ik vertelde dat ze naar school mocht, nu anderhalve week terug.
Maar hoe ga ik hier nu mee om??? Boos worden wil ik niet, een luier weer omdoen al helemaal niet!! Maar pff…dit is niet meer grappig, want het is bijna elke plasbeurt raak! Vrijdag kwam ze zelfs met een natte broek uit psz!
wie oh wie heeft voor mij DE tip!!
groetjess Jiska
ook hier is dat nu aan de orde.
al is Y. net een maand zindelijk.
Maar ook de hele tijd een paar drupepls in de broek en dan zeggen dat hij moet, of hij is helemaal te laat.
ik lees dus ff mee
Tja, herkenbaar, maar wij hebben het gewoon zo gelaten en wat vaker gevraagd of ze moest plassen. Absoluut geen luier terug aan doen. Naar de psz en zulk soort dingen even droge kleren meegeven en afwachten. Het gaat vanzelf weer over, hoe vervelend het kan zijn om wat meer te wassen en te verschonen. Succes
Herkenbaar,
Poepen geeft hij heel goed aan maar plassen elke keer iets te laat al een druppel in zijn broek of toch net te nat…
Ik laat het ook maar zo… maar wie zegt dat zindelijk worden makkelijk is…
niet bij ons hoor. Wat een proces van naar de wc rennen, wassen, belonen, wc poetsen… piemels die over de rand heen plassen, weer de wc poetsen… broek te laat naar beneden plas in de gang…
Ik blijf er inhouden: plassen als we weg gaan en verder zeg ik het niet tussen door dan maar wassen want ik merk als ik hem er aan herinner (ik weet dat hij het ong. 3 uur ophoud tenzij hij uit de koude buitenlucht naar binnen komt) hij er “lui” van wordt.
Als we nl. veel weggeweest zijn heb ik hem steeds gevraagd te gaan, daarna is het weer een paar dagen goed mis.
Zijn we veel thuis gebleven gaat het vanzelf weer beter, hij moet het aanvoelen komen echt op tijd leren zeggen merk ik.
geen tip dus alleen een mede ik herken dit euvel mama.
natas