terugval... iemand tips?

Hoi allemaal,

Demi was vanaf februari zindelijk overdag. s’Nachts nog niet, ook niet geprobeerd omdat ik met mijn dikke buik geen zin had in nachtelijke bedverschoningstoestanden.

Nadat Nena is geboren (juli) is het helemaal mis. Was een beetje te verwachten maar ze wil nu ook echt niet meer en het interesseert d’r gewoon niks. Plaskalender gemaakt maar ook dat interesseert haar niet.

Iemand tips? IK besteed er nu niet veel aandacht aan omdat er gewoon veel verandert is maar ze zal op een gegeven moment toch weer op de WC moeten.

BVD!

gr

muts

zal me er niet druk om maken

dat had brittany ook met die leeftijd ineens niet meer plassen eng vinden

ze is sinds april 2007 dag en nacht zindelijk

Ik denk dat het gewoon komt door de verandering in het gezin. Het komt vanzelf wel weer…

bedankt voor jullie antwoorden! Denk zelf ook wel dat het goed komt en dat ze dadelijk ineens het licht ziet en dag en nacht zindelijk is.

gr

muts

Geen tips, maar wel benieuwd hoe het nu is.

sorry late reactie (waren ff op vakantie…)

Nou, nog weinig verbetering op een enkele keer na. Ik push haar niet, ik heb geen zin in een machtstrijd die zij dan waarschijnlijk gaat winnen.

Ze is al zo aan het peuterpuberen, dus slecht eten, slecht slapen, veeeeeel/altijd nee zeggen, niet luisteren.

SInds vandaag is ze weer wat liever, dus ik heb het idee dat het allemaal wel weer komt. (tegen de tijd dat ze 18 is zal ze toch wel zindelijk zijn? hihi)

gr

muts

Peuterpuberen, ken er hier nog eentje. Isana is ook sinds april/mei overdag zindelijk, maar ook de laatste weken haalt ze weer regelmatig een (of meerdere) natte broeken…misschien de leeftijd?!

Sasja plast expres in haar broek wanneer ik Cayla aan het voeden ben :twisted: . Heb nu tegen haar gezegd dat ze haar natte broek aanhoudt als ze het weer doet en vooralsnog heeft het geholpen! Ben benieuwd wanneer ze gaat testen of ik mijn woord hou!

Peuterpubers …pffff