Terug van weg geweest en we gaan voor KID

Goedenavond allemaal,

Een aantal jaar geleden was ik heel actief op dit forum. We zaten midden in de medische molen. Na een ICSI poging en een mislukte TESE hebben we even rust genomen. Maar we zijn nu weer actief. Afgelopen vrijdag een gesprek gehad in het UMCG en we staan op de lijst voor donorzaad. Hoe spannend is dat. Het kan misschien wel een jaar duren voordat we gebeld worden. Maar ja wat is nou een jaar na zes jaar medische molen.

Wil graag in contact komen met meiden die ook in dit traject zitten of misschien al een prachtig wondertje hebben na KID.

Groetjes, Sophie

Spannend dat jullie weer van start gaan. Hier geen ervaring met KID, maar ik hoop dat het een prachtig resultaat zal opleveren.

Succes alvast!



Groetjes,

Jippie

Ontzettend veel succes gewenst!! :thumbup:

Hoi Sophie,



Weer een volgende stap: spannend!

Ik heb ervaring met KID (en ondertussen ook met IUI). Wat ik kan zeggen over KID is: geen zorgen om maken. Het enige ‘vervelende’ vond ik de timing met ovulatie-tests enzo. Maar ik loop in Amsterdam en daar doen ze 2 dagen achter elkaar een inseminatie dus dat gaf mij wel een goed gevoel omdat de timing dan wat makkelijker is (of lijkt :wink: )

Verder geen hormonen en gedoe (ten minste, bij mij niet) dus wat dat betreft is het zo minimaal mogelijk medisch.



Veel succes!