Terug van heel lang weggeweest

Hallo allemaal het is inmiddels een hele lange tijd geleden dat k hier actief ben geweest maar ik kon zowaar nog inloggen met mijn oude profiel …

Er is ook een heleboel gebeurd in de tijd waar ik jullie niet mee ga vermoeien maar belangrijkste zaak dat ik hier weer terug ben is dat ik sinds gisteren weet dat ik zwanger ben van mijn 2de kindje

Het is moeilijk te bevatten en kan het bijna niet geloven maar het is echt zo



Ik voelde me al een aantal weken niet lekker… Net of ik ziek begon te worden… Zware tijd achter de rug ds dacht ach stress en verminderde weerstand doet rare dingen met je lichaam

Tot het punt dat ik zo moe werd dat autorijden zelfs gevaarlijk werd

Ben toen naar de huisarts gegaan… Nog steeds zonder bedenking dat ik zwanger zou kunnen zijn want ik heb pcos en had wel vaker langere cyclussen en als ik al ongesteld was dan waren het 2 druppels en was het weer over

Ik had dus geen idee



Bij de huisarts legde ik alles uit en wilde toch een zwangerschapstest laten afnemen

Kon kieze of daar of thuis allebei moest ik betalen

Dus ik had me keuze snel gemaakt ik zou het thuis doen met een goedkope kruidvattest …

Ik had die nacht al ee keer moeten plassen dus dacht als de test nu maar goed gaat.

Nou ik hoefde de aflees tijd niet eens af te wachten meteen sloeg hij positief uit!

Ik ben me wild geschrokken maar ergens wel erg blij.

Mijn zoon is net 5 geworden en voor hem ben ik bij de fertiliteit poli geweest voor vruchtbaarheidsbehandelingen dus was gewoon zo’n verrassing



Heb de verloskundige gebelt en kon meteen die dag komen voor een echo om het termijn te bepalen

Dat ik daar lag kwam meteen een mooi kindje naar voren met een kloppend hartje en de meting wees 7 weken en 6 dagen uit.

Niet te geloven ik ben zwanger !!!

Vandaag dus precies 8 weken… Pffff moet er echt aan wennen

poeizie: welkom terug hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Een goede tijd gewenst

Welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wauw, Kan me voorstellen dat dat een echte verrassing is. Van harte gefeliciteerd! En welkom terug op kok.