Terug van een weekje weg.. vind je ...

de post. :inlove:

En wat voor post !!! :dance: Wat enorm leuk. :dance:

Post van KoK-kers. En wat ontzettend lief is dat. Dit vind ik echt zo op en top geweldig. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Gerda Hedwich en Rhiannon wat heerlijk… zal julie persoonlijk even reactie sturen en verder op de inhoud van jullie kaarten ingaan.

Maar ik wou even delen met heel kok , dat dit maar weer een bewijs is van iets moois wat groeit vanuit KoK :thumbup: :dance: Lieve mensen en mooie contacten

:thumbup:

top kokkers zijn het !!!

en jij verdiend dat ook…

Fijn zeg, al maak je ons nu natuurlijk heel nieuwsgierig door niet in te gaan op de inhoud :wink:

Heb laatst ook iemand van hier blij gemaakt die het dik verdiende, dus van de andere kant kan het ook heel goed voelen :inlove:

tja uh jij zei je wilde wel eens wat anders dan rekeningen in de bus vinden :mrgreen:

Lekker he! Nou de medekokkers zijn natuurlijk reuze nieuwsgierig naar de details, dus eh…vertel es ?

Het is idd fijn dat mensen aan je denken ,

Zo komt Gerda heel erg terug op een sterkte wens en de gedachte aan Anne* ( mijn petekindje )

Rhiannon en Hedwich met een beetje zelfde soort boodschap, dat ik goed bezig ben en dat ik daar trots op mag zijn en geloof in moet hebben.

Dat geloof heb ik de laatste jaren enorm opgebouwd en wil ik ook aan anderen proberen te delen… dat is mooi.

Het is geweldig als andere mensen dat zien…

Betekend ook dat die mensen zelf een warm hart hebben en al ver zijn in ontwikkeling , en oprecht trots kunnen zijn :thumbup:

:-* :-*

Meis wat je zaait dat oogst je :-* hoe goed je eigen ontwikkeling en groei ook gaat, zo af en toe een kleine bemoedigende bevestiging kan zooooveel doen. Dat gun ik je ook zo van harte. En dat al die groei en ontwikkeling je nog maar veel meer moois op je levenspad mag brengen. :thumbup:

Ik blijf je bewonderen om je kracht en positiviteit!

echt geweldig dat mensen dat doen,

een heerlijk gevoel is dat of niet! :thumbup: :thumbup:

@Affie wrote:

Fijn zeg, al maak je ons nu natuurlijk heel nieuwsgierig door niet in te gaan op de inhoud :wink:

Heb laatst ook iemand van hier blij gemaakt die het dik verdiende, dus van de andere kant kan het ook heel goed voelen :inlove:

Ja maar dat was wel heel lief wat je heb gedaan voor der.

Ik weet nog dat maart-mama’s iets heel moois wouden mee geven aan Maris, Pitje heeft alles op zich genomen gereed te maken, en ik heb het kaartje persoonlijk ontworpen voor Jasmijn* … dat gaf zo een heerlijk gevoel (niet de gedachte waarom het kaartje, maar iets voor een ander doen)

Hey Sweet Love, ja dat herken ik nog,… wat fijn dat jullie, wij allen dat mochten doen voor Marc en Maris hé ? Wat triest dat we het moesten doen :cry: , maar wat mooi dat we dat konden… :slight_smile:

Gewoon de warmte om te delen.

Hier is dat soms zo sterk op het forum , dat dat al kracht geeft als je dat bewust mee maakt en je tot je laat komen.

Dank je wel Rhiannon :-

Ik merk zelf gewoon echt hoeveel ik haal uit de steun aan mensen, liefhebben is gewooon kracht ontvangen, daarmee kun je zelf weer verder en de ander zal je tegemoed treden andere momenten…

Rhiannon, zoals je zegt is waar, wat je oogst zaai je … hm of zeg ik nu verkeerd? :think: :roll: nu je snpt me…

Maar weet je, deze kaarten kwamen zo op een goed moment, als of het heeft mogen zijn.

Toeval bestaat niet , en geluk moet je zien en tot je nemen. Ik denk dat Zondag bij thuiskomst voor mij dat even heel fijn was. De kaarten staan op de salontafel, dat is tcoh waardevol ?

:-
voor iederéén :inlove: