wie kijkt
geweldige serie op rtl 5
Ik heb 't opgenomen, A was weg vanavond en wilde 't ook graag zien.
Lijkt me een heel goede serie, lees ook goede berichten op fb van mensen die kijken :thumbup:
Ben erg benieuwd
Ik was van plan te gaan kijken want het voorstukje sprak me wel aan alleen las ik vanmiddag in de gids dat er maar 1 seizoen is ivm tegenvallende kijkcijfers in Amerika. Dus toen werd t toch maar Babyboom en Generatie 2010 :thumbup:
@debbel wrote:
Ik was van plan te gaan kijken want het voorstukje sprak me wel aan alleen las ik vanmiddag in de gids dat er maar 1 seizoen is ivm tegenvallende kijkcijfers in Amerika. Dus toen werd t toch maar Babyboom en Generatie 2010 :thumbup:
Oh dat is wel jammer

Ik heb het ook gezien, erg gave serie. Jammer dat er idd maar 1 seizoen van is. Had wel weer zin in een nieuwe leuke serie na Lost.
Gisteren ook gekeken vond het erg leuk.
jammer idd dat het maar 1seizoen is, maar heb toch weer een paar avondjes wat te zien.
Ik was van plan om hem te gaan kijken had het de hele week in elk geval voor genomen. Maar ik hoorde gisteren idd van mijn vriend dat er maar 1 seizoen is vanwege tegenvallende kijkcijfers en dat de specialeffects heel slecht waren.
Dus ik ben er niet aan begonnen.