Ik kan wel janken. Ik heb een potje staan met terpetine van een kwast rode verf.
Mijn man heeft niet nagedacht, en dacht dat het water was :shock: en gooide het in de goot in onze tuin. Deze is pas vorig jaar heel mooi betegelt, en nu een dikke vetvlek van de terpetine.
Wie o wie heeft een idee of het er nog uit te krijgen is? Ik baal als een stekker van die vlek (en dat het weer ruzie is door een stommiteit).
Ik heb er nog niks aan gedaan, omdat ik bang was dat ik het er erger mee zou maken. (helaas kwam ik er ook pas later achter, en niet meteen nadat het gebeurd was).
Jeetje :?
Het enige wat ik kan bedenken is weer terpentine… Gewoon afboenen ermee, maar geen idee of dat echt werkt.
Hoop voor je dat iemand hier met de gouden tip komt!
(en die ruzie maar weer bijleggen hoor, dat is het niet waard ;))
Uhmmm ik zou gaan proberen met hoge-druk-spuiter denk ik.
Maar begrijp het niet helemaal… zat er nou verf kwast erin die schoon moest worden? Dus je hebt dan terpentine op je terras zitten met rode gloed?
Wou dat ik DE oplossing had voor je! maar maak het wel weer goed met je mannetje want dit is niet waard.
Ook kan ik me je reactie wel voorstellen ( zou ik ook doen namelijk).
Wellicht samen zoeken op google wat de schoonmaak opties zijn? Volgens mij zijn er heeel veel tips te vinden via google.
Suc6 in ieder geval.
Mijn ouders hebben een keer verf over hun tegels heen laten vallen (mijn vader is van het type ‘lomp en onhandig’, ze hadden diezelfde maand ook al een incidentje met frituurvet op de vloerbedekking).
De verf hebben ze er nooit afgekregen (sorry, dit is geen bemoedigend verhaal), maar uiteindelijk hebben ze ervoor gekozen om de vieze tegels om te draaien.
Weet niet of dat bij jou mogelijk is, maar het scheelt je heel veel boenwerk!
ondertussen ontstond hier een ander probleem wat de terpetine deed vergeten.
Vanmorgen was er niks meer te zien. Ik heb dus maar excuses gemaakt tegen mannetje :oops: omdat ik zo boos werd. We hadden er niks aan gedaan, dus het is of verdampt of ingetrokken, maar opgedroogd geeft het hier geen vlek. Hopelijk ook niet na een regenbui.
Terpentine vervliegt als een knetter, dus ik denk niet dat je er na een regenbui iets van ziet.
Ik hoop niet dat je er echt ruzie over had…over een terras tegel…en een vergissing.
weet je, hormonen en inmobiliteit door bekkenklachten maken me nogal opvliegend, maar ik heb heel erg mijn best gedaan om het goed te maken. Manlief vond het al lang best. Hij baalde ook dat hij het weggegooid had (voor het milieu enzo)
@wwb wrote:
weet je, hormonen en inmobiliteit door bekkenklachten maken me nogal opvliegend, maar ik heb heel erg mijn best gedaan om het goed te maken. Manlief vond het al lang best. Hij baalde ook dat hij het weggegooid had (voor het milieu enzo)
Awww…Nou ja, weet je…Hij moet op de een of andere manier toch ook ‘genieten’ van je zwangerschap?