Ter spegelt

Lieve mensen, Ik heb een lekker een midweekje naar ter spegelt geweest met mijn mannen en de kleinste 20 mnd oud! Ik ben zooo reuze benieuwd naar jullie accomodatie en ervaringen, helaas zijn wij op wat problemen gestuiterd, verder hebben we heerlijk genoten!! Ik hoor het graag! Ook de leeftijd van jullie kleintjes!!

ik begrijp je denk ik niet?

:eh:

?

ik ook niet begrijp

:think:

Wat begrijp je niet? :mrgreen: Dan verklaar ik het even nader :mrgreen:

volgens mij willen ze weten wat hun ervaringen zijn?

We waren een midweekje weg naar ter spegelt!!!

Mama erg aan toe, na alle ellende en complicaties in de zwangerschap en andere moeilijke tijden. Heel leuk en kind vriendelijk en een maal aangekomen even wat ellende :frowning:

Met een overvolleauto door de kinderzitjes mag je leuk zelf nog even je linnenpaketten en KINDERSTOEL, die niet uit elkaar te halen was na veel gebruik mee nemen… niet echt handig met een overvolle auto… Vervolgens komen wij aan bij onze geweldige veranda chalet! Wow wat ziet het er allemaal leuk en schattig uit, klein maar leuk met speeltuin voor de deur gewoon super. Oke kleine kamers en het kamertje waar luukje moet slapen ook, geeft niet want er is een bedhek dus Luuk kan gewoon zijn tukje doen. Alles spullen zijn uitgepakt en dan het bed op maken… AAARGH Maar neee Luuk neemt een kijkje in zijn nieuwe kamertje, leuke lage stopcontacten zonder kinderbeveiliging, niet echt kindvriendelijk met een ondernemende peuter van 20 mnd. Oke ik plak hem af!! Ze bedje… Ow nee dit meen je toch niet he… een draaikiepraam achter het gordijntje!!! Leuk Zo soepel gaat hij open en kijkt uit op de speeltuin met glijbaan. Luuk heeft dit snel gezien en jawel meneertje kan het raam ook open maken en gezien hij laag zit er zo doorheen vallen klimmen hoe wil je dit risico noemen… er zat geen slotje op!!! Dit was het enigste bedje waar een hekje voor zit en wij luuk zijn nachtrust kunnen bieden, wel had ik gewoon een campingbedje toevallig bij me maar deze pasde niet in dat kamertje en ook niet in de kamer waar wij slapen. Help wat nu, helemaal uitgeblust en net gezetteld weer terug naar de receptie en het probleem voorgelegd, ow ja vreemd ja lastig ja dan slaapt hij toch gewoon in de woonkamer!!! Ok dit is niet een antwoordt waar ik blij mee ben, dus ik mag om 19 uur ook gaan slapen en tussen de middag ook 3 uurtjes :S Sorrie dit is niet te doen!! Hoe kan zoiets nou alles is zo gericht op kinderen en kindvriendelijk!! Alhoewel de electra / gaskraan zat midden gewoon in de woonkamer naast de haard :S ook niet echt handig!! Na nogmaals aangegeven te hebben dat wij zo echt niet ons kind te slapen kunnen leggen dan een andere accomodatie toegewezen gekregen. Maarja weer alles inpakken, en verhuizen, kindje moe van de reis mama ook, en inmiddel racen en doen wat je kind moet ook eten. Wel leuk de receptie zou bellen naar restuarant dat wij een gratis maaltijd kregen dit zat bij de prijs in begrepen maar kon alleen op de dag van de aankomst! Ze belde wel even naar de tent! Eenmaal daar aangkomen wist ook niemand wat er was ect ect. Pfff en een hele dag om vol stress en racen, gewoon weg zo jammer want je mist weer een halve dag waarin we al wat leuke dingen wilde doen :frowning: Ik ben voor omtrent de accomodatie heel benieuwd naar de ervaringen van andere mensen die er ook zijn geweest en voor de mensen die het hier winnen of erheen gaan, wil ik jullie zeker attenderen en alert maken dat een veranda chalet niet handig is of je bewust moet zijn van de slaapgelegenheid!!! En stacaravan is groter en kan je 2 1 persoons bedden ietsje opklappen waardoor als je zelf eeen bedje mee heb genomen dit te realiseren is!!!

Ik hoop dat duidelijk is :oops: