tentje 1 of 2 pers

Ik ben op zoek naar een tentje 1 of 2 persoons omdat mijn dochter met school 3 dagen gaat kamperen en een tent moet meenemen.

Wij kamperen zelf nooit dus ik heb er geen en hij zal maar 1 keer gebruikt gaan worden, dus ik zoek een goedkopere maar nog wel heel en makkelijk op te zetten.



(leuk die scholen met hun uitjes :? )

kan je er geen lenen van een bekende en anders een oproepje op hyves of facebook als je dat hebt om hem te lenen

Neemt ieder kind zijn eigen tent mee dan? Ik neem toch aan dat ze met 2 of 3 kinderen in een tent gaan (wel zo gezellig)? Dus eens vragen of ze bij een vriendinnetje erin kan? Heeft de juf geen indeling hiervan?



Voor rond de 25 a 30 euro heb je overigens prima koepeltentjes te koop (en nog wel goedkoper ook als je goed zoekt - misschien een showmodel uit de winkel ergens?). En wie weet komt hij ook in de toekomst nog wel eens van pas.

Anders op marktplaats? Je zit nu net na het hoogseizoen, dus er moet toch wel wat te vinden zijn?



Eentje lenen zou ik niet zo gauw doen voor een schoolkamp, er wordt niet altijd even netjes mee omgesprongen door een stel kinderen, en je wil natuurlijk geen problemen als er iets mee gebeurt (of het moet echt een hele oude tent zijn).

Ja, ik dacht ook al wel dat ze misschien bij iemand in een tent zou kunnen, maar ze gaat naar de eerste (sportacademie) en kent nog niemand uit die klas.



meijs, die tentjes van ong 25 euro, bedoel je 25 euro op mp? Of een aanbieding ergens?

Op de site van de Vrijbuiter ben je voor 39.99 klaar het is een aanbieding!

@stillewater wrote:

meijs, die tentjes van ong 25 euro, bedoel je 25 euro op mp? Of een aanbieding ergens?


Ik bedoel eigenlijk dat ik wel vaker bij kampeerzaken tenten zie van rond de 25 a 30 euro, bijvoorbeeld bij Obelink hebben ze wel wat modellen rond die prijs, maar eigenlijk heeft bijna elke grotere campingzaak wel goedkope kleine tenten in het assortiment.

Ook bij zaken als Bristol of Scapino zie je af en toe wel eens goedkope tenten.

En bij sportzaken (Perry, Decathlon). Heeft V&D ook geen kampeer-afdeling?

Zeker in deze naseizoen-periode is er vaak wel het een en ander met korting te krijgen.

Maar ik heb het dus niet over specifieke aanbiedingen ofzo.



Evengoed zou ik toch eens aan de school vragen of er niet iemand een plekje over heeft in de tent, meestal is zoiets toch wel te regelen?

Ik zag net op halfords eentje voor 12,50 :dance:

Online, dus ik ga zo even kijken of ze ook in de winkel staan dan neem ik die.



bristol of scapino had ik helemaal niet aan gedacht . txs!

Voor maar 3 dagen zou je ook zo’n opgooitentje kunnen doen.

die zijn online verkrijgbaar bij oa obelink, de kampeerdump en de vrijbuiter.



Maar als je googled op opgooitent, easy tent en pop up tent, kom je een heel eind.



Op marktplaats staan er ook verschillende.

Grote voordeel is dat hij super makkelijk staat en er alleen maar wat haringen bij hoeven ter verankering.



En als ze nu gaat kamperen, dikke kans dat ze dat volgend jaar wellicht ook gaan doen?

Dan komt zo’n tentje wel vaker van pas toch?

volgens mij hebben ze zelf bij de action tenten (in ieder geval gehad)