tempraturen

dat tempraturen…

daar ben ik niet in thuis,kan iemand mijn een beetje uitleg proberen te geven?

moet het meteen vana je 1ste dag van je menstruatie?

ik schrijf het dan op,en hou het bij?

elke ochtend zelfde tijdstip?

als me tempratuur hoger word is dan de dag/dgn?en moet je het dan meteen doen,of mag dat ook sávonds?

want eh man lief gaat 5 uur weg!en om nou kwart voor 5 te gaan meten,en dan te ,mmmm niet echt heel veel zin in…

stel ik tempratuur elke ochtend half 8(in bed blijvend!)en dan als die hoog is sávonds het doen?

pfpf wat een vragen hahahahah

met de ovulatie testen werd ik gillend gek hahaha

Hoi!

Je temperatuur gaat ná je eisprong omhoog, dus meestal ben je dan te laat als je dan pas gaat klussen, maar proberen kan altijd natuurlijk :mrgreen:

Idd elke dag op hetzelfde tijdstip is belangrijk, vaak zie je met deze methode na een paar cyclussen bij te houden wanneer je je eisprong hebt en kun je daar daarna rekening mee houden.

Wij zijn zelf 2x zwanger geworden door vanaf week 1 om de dag te vrijen (soms rond de eisprong nog een keer extra :lol: ) en als ik mijn eisprong had gehad deden we het weer wanneer we zelf wilden :wink:

De eerste zwangerschap was ik de derde ronde zwanger en nu de tweede ronde al. Dus het werkt sowieso, alleen was het bij ons natuurlijk al heel snel raak en ik ben me er wel van bewust dat dat niet iedereen gegeven is.

Veel klusplezier en suc6 met tempen!

:-* Amaya

Ik vergat nog wat… ter aanvulling…

Oja idd wel handig natuurlijk om je temp steeds op te schrijven, er zijn sites waar je het online kunt invullen (fertilityfriend) ik heb zelf eens bij babybrabbel een grafiek uitgeprint die je dan met de hand kon invullen.

Als je Ongi bent is cyclusdag 1, je temp. is dan heel laag. Hoeveel verschild per persoon. Bij mij was hij bijvoorbeeld meestal rond de 36.6 en als ik mijn eisprong had gehad was hij gemiddeld 36.9.

Beide zwangerschappen steeg hij rond mijn NOD nog verder naar 37.1/37.2 :wink: