Hey dames,
Vraagje… iemand van jullie ervaring met temperaturen?
Ik las hier op KOK dat je temperatuur na de eisprong tussen de 12-24 uur met ongeveer een halve graad stijgt, klopt dat?
Ik heb afgelopen week uit nieusgierigheid mijn temp even bijgehouden om te kijken of ik aan mijn temp kon zien of ik mijn ei al had gehad…
Woensdagmorgen was mijn temp nog 36,1 en donderdagmorgen 36,5
( heb altijd een vrij lage temp van mijzelf ) Alle dagen daarna ook nog 36,5/36,6.
Dinsdagavond hebben we nog goed geoefend ( daarvoor verder niet, alleen vrijdagavond ), dus maar heel hard duimen dat het raak is…
Of reken ik verkeerd? Ik zit nu op dag 31 en ga uit van een cyclus van 38 dagen ongeveer. Wil dan 2 juni testen. Duimen jullie met me mee?
Groetjes, Daantje xxx
ik heb met mijn temp altijd rond de 36,5 gezeten en vlak na mijn ei naar 36,7 en 36,8 en toen ik zwanger was naar de 37 tot 37,4 zelfs en nou nog schommelt het rond de 37 graden maar en dag of 2 gaat inderdaad de temp omhoog als je ei geweest is
Dankjewel voor je info Pegje en wat ontzettend fijn dat alles toch goed is en je toch 1 mooi kloppend hartje hebt gezien! :inlove:
Groetjes, Daantje xxx
dank je wel daar ben ik ook heel erg blij mee :inlove: :inlove: :inlove:
Vanmorgen was mijn temp zelfs 36,8 :shock:
Nou ja, vind het erg spannend, we wachten gewoon af tot donderdag, dan moet ik naar de gyn…
Ik houd je / jullie op de hoogte… Liefs, Daantje xxx