temperatuur slaapkamer?

Bij Anne is het nu 14 graden op haar slaapkamer en wellicht vanavond en vannacht nog iets kouder. Is dit te koud? Hoeveel graden is het bij jullie op de slaapkamer en doen jullie de verwarming aan?



Groetjes Pukje

Bij Bo op haar kamer is het nu een graad of 16. Maar zelfs bij 14 graden zou ik de verwarming niet aan doen. Volgens mij is fris en koud beter dan bedompt en warm. Als je haar warm genoeg aankleedt en met voldoende dekens (als ze daar onder blijft liggen, tenminste), dan moet het wel kunnen, lijkt me.



Als ze 's nachts niet wakker wordt, mag je er vanuit gaan dat ze het niet koud heeft. Wordt ze wel wakker, dan zou ze het koud kunnen hebben. Controleer of nekje lekker qua temperatuur aanvoelt, dan weet je genoeg.



Succes!

Volgens mij is het wel te doen hoor…lekker onder de dekens, warme pyjama aan…en anders laat ze zich wel horen 's nachts.



Ik vraag me alleen af of ik nou iets verkeerdes doe…ik heb in die bijna 4 jaar nog nooit, maar dan ook nooit op de kamertemp gelet bij de kids. :think:

@Kers wrote:

Volgens mij is het wel te doen hoor…lekker onder de dekens, warme pyjama aan…en anders laat ze zich wel horen 's nachts.



Ik vraag me alleen af of ik nou iets verkeerdes doe…ik heb in die bijna 4 jaar nog nooit, maar dan ook nooit op de kamertemp gelet bij de kids. :think:




Wij letten er ook niet op. Als ze lekker voelt is het goed zat, Anne heeft het vlug te warm n mocht ze het ooit te koud hebben ga ik ervanuit dat ze zich wel meld.

@mama van anne wrote:

@Kers wrote:
Volgens mij is het wel te doen hoor…lekker onder de dekens, warme pyjama aan…en anders laat ze zich wel horen 's nachts.



Ik vraag me alleen af of ik nou iets verkeerdes doe…ik heb in die bijna 4 jaar nog nooit, maar dan ook nooit op de kamertemp gelet bij de kids. :think:




Wij letten er ook niet op. Als ze lekker voelt is het goed zat, Anne heeft het vlug te warm n mocht ze het ooit te koud hebben ga ik ervanuit dat ze zich wel meld.




Ik let er ook niet echt op. Als ze lekker een pyjama aan hebben en een warme deken is het prima toch…

@Kers wrote:

Volgens mij is het wel te doen hoor…lekker onder de dekens, warme pyjama aan…en anders laat ze zich wel horen 's nachts.



Ik vraag me alleen af of ik nou iets verkeerdes doe…ik heb in die bijna 4 jaar nog nooit, maar dan ook nooit op de kamertemp gelet bij de kids. :think:




Hihih :oops: ik ook niet…



Ik zal het badthermometer er eens neerleggen om te zien hoe warm het er is. Maar verder van soufian nooit klachten :mrgreen:

Ik let er ook nooit op. Overdag raam open en dan 's avnond rolluik dicht. Hier gaat de verwarming nooit aan. Het is lekker fris op haar kamer maar zeker niet koud. En met een lekkere slaapzak en pyama, heeft Kirsten het nooit koud. Dus zolang je ze niet hoort, is het wel oke.

Hier staat overdag ook het raam altijd open. En een uurtje voordat ze gaan slapen of in bad gaan doe ik het raam dicht, kachel aan en de deur dicht. Dan is het met bedtijd lekker…net de kou eraf. Ze slapen ook aan de koude kant van het huis dus de kachel 's avonds even aan is wel zo fijn.



Maar ze slapen hier in een pyjama en een slaapzak…geen dekens niks…die van mij wolene zo erg dat ik het niet vertouw eerlijk gezegd. :shock: Maar als ik ze 's ochtends uit bed haal zijn ze altijd warm…ook de handjes dus het zal wel meevallen met het ge-koukleum. :wink:

Op de babyfoon van Anne zie je de kamertemperatuur en die gaf low temparature aan, vandaar dat ik het me afvroeg. Ik ben zelf ook geen voorstander van de verwarming aan op de slaapkamer. Vanmorgen voelde ze gewoon warm aan, dus het zal wel goed zijn.



Groetjes Pukje