Hoi,
Ik ben nog een beetje een leek op dit gebied…
Ik heb bijna 2 weken geleden mijn eerste inseminatie gehad (van een donor… ben nl alleenstaand maar wil wel graag mama worden). Ik heb de hele cyclus getempt. Op dag 12 had ik een positieve ovu-test, en vanaf dag 13 was mijn temp 0,3 hoger (van stabiel 36.7 naar 37.0). Op dag 11 is er geïnsemineerd, dus timing is volgens mij prima.
En nu dan mijn eigenlijk vraag: 5 dagen lang na de eisprong was het dus 37.0, en vanaf 6 dagen na de eisprong is de temp weer met 0.3 gestegen naa3 37.3. Nu blijft 'ie tussen de 37.2 en 37.3 hangen. Kan dat duiden op een innesteling??
Ja, ik weet het, moet gewoon geduld hebben, maar ik ben zooo benieuwd :wall:
Mijn NOD is pas op maandag 12 maart (ik heb dus een redelijk vroege eispring). Dus misschien zijn hoer mensen die hier meer ervaring mee hebben. 8)
Alvast bedankt!
Geen idee, ik heb nog nooit ergens gelezen dat er bij de innesteling nog een sprongetje zou kunnen zijn.
Ik weet niet of je al vaker je temp hebt bijgehouden? Bij mij had ik ook na mijn eisprong verschillend getemperatuurd, maar wel hoger dan voor de eisprong. Ik kan mij herinneren dat ik er ook een dalletje in had zitten waarbij ik dacht of ik toen al ongi zou worden. Ik heb hem ergens hier wel staan (mijn tempcurve) ik zal hem ff opzoeken voor je.
gevonden:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Of een extra piekje in je temp ergens op duidt weet ik niet… ik weet wel dat een dalletje rond de 7-10e dag na de eisprong (zoals bij Evelien) kan duiden op een innesteling. Maar ook als je dit dalletje hebt wil dat nog niet zeggen dat je zwanger bent. Het kan natuurlijk wel…
jeetje als ik het zo hoor vind ik het tempen best lastig…ben blij dat ik voor ovulatie testen heb gekozen… dan maar iets duurder…
tis denk ik gewoon een kwestie van wennen hoor…