Tell sell ervaringen

Ha Meiden



Ik heb een vraagje, wie heeft er goede ervaringen met tell-sell. Ik zit er namelijk over te denken om iets te bestellen. Vandaar dat ik graag wil weten of er ook iemand is met positieve verhalen of als het niet goed ging wat er dan fout ging…



Groet Tans

ooit eens via tellsell een cd besteld.



Prima ervaring mee, is alleen wel jaaaaaren geleden. Maar cd was keurig na een paar dagen binnen, en geen gedoe gehad verder.

Hier ook positieve ervaring :mrgreen: . Een vaderdagcadeau besteld en met een week was het binnen. Oh en je kunt gewoon achteraf betalen met acceptgiro (tenminste, toen wel :think: )

hier een iets mindere ervaring

had wat besteld begin juli dit jaar

en hoorde de hele tijd maar niets

en verwachtte op een gegeven moment ook niets meer

en ja hoor, 2 weken geleden ineens een pakketje :wall:

Jaren geleden iets besteld. Naja, ik niet, toenmalige vriend. Een of ander goedje wat wonderen zou doen voor je autolak.

Werkte dus niet (verrassend hé :wink: ) dus teruggestuurd. Ging allemaal heel netjes en snel. Geld keurig teruggestort gehad.

het ligt eraan wat je wilt bestellen.

De bestelling en betaling via creditcard op zich gingen goed, maar soms is het echt bagger wat wordt aangeboden. Denk aan dat apparaatje waar je snel mee kon hakken en snijden. :hand: kon het na een half jaar weggooien.



en ik heb ook fitness systeem The Firm bestelt. ook na een half jaar weggegooid, maar dat was mijn eigen schuld, dat ik er niks mee deed :stuck_out_tongue:

Wij hebben ten tijde van de verbouwing 8 maanden op zo’n “it’s amazing Mike high rise restform airbed” geslapen. besteld via tell Sell en perfect geregeld.



Het bleek nog een prima bed ook. :shock:

@ruud wrote:

“it’s amazing Mike high rise restform airbed”




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie Mike nóg voor me!

@Muze wrote:

@ruud wrote:
“it’s amazing Mike high rise restform airbed”




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie Mike nóg voor me!






was dat niet die gozer met die lange blonde staart… :think:

Ja, ik heb wel eens iets besteld, hoe heet dat ook alweer…schoonmaakmiddel. Het was roze blubber. Ik moest gewoon zo’n pot bestellen om te kijken of het echt zo was wat ze in de reclame allemaal beweerde!! Het was een soort test.



Maar het is allemaal prima verlopen! Al werd mijn vermoeden bevestigd dat het niet beter was dan ieder ander schoonmaakmiddel!