televisie-vraagje.... He He opgelost.......

Hallo,

Onze zoon heeft met de afstandsbediening gespeeld en nu blijft er links bovenin de tv staan op welk kanaal dat hij staat…

Wij hebben al het een en ander geprobeerd maar het blijft staan…



Iemand een idee met welk knopje ik het uit krijg…



Alvast bedankt…



gr patricia

dat is nogal afhankelijk van je ab… :wink:



hier is het een wit knopje of >I< zoiets.

stekker eruit trekken? Misschien herstelt ie het dan zelf!

wij hebben op onze ab een knopje met daarboven een 4-kantje met tv erin staan en die haalt altijd alles weg maarja ligt aan je ab welk knopje het bij jou is

Bij ons ook rechtsboven onder de uitknop een knopje waardoor het hele scherm weer schoon wordt zeg maar.



Wat voor tv en afstandsbediening heb je?

Bij onze tv boven zit dat knopje rechts naast de nul (sony trinitron)



Bij de tv beneden hebben we dat nog nooit gehad, dus bij die (JVC InteriArt) zou het niet weten :wink:

Bij ons is het een knopje met een plusje erop.

Ik krijg helemaal het beeld van Friends dat de aap van Ross de tv taal heeft veranderd in spaans en hun niet weten hoe het eraf moet

@Karin1981 wrote:

Ik krijg helemaal het beeld van Friends dat de aap van Ross de tv taal heeft veranderd in spaans en hun niet weten hoe het eraf moet




:mrgreen: :mrgreen: :thumbup:

@Karin1981 wrote:

Ik krijg helemaal het beeld van Friends dat de aap van Ross de tv taal heeft veranderd in spaans en hun niet weten hoe het eraf moet




nou ja zeg, ga je mijn zoon vergelijken met een aap :snooty: … :lol: …



Maarre jullie knopjes hebben we niet…



Het is een philips tv, lcd met een philips afstandsbediening…



Ik heb zelf al alle knopjes gehad dus vrees dat het niet zo makkelijk gaat bij ons…Waarschijnlijk moet ik meerdere handelingen verrichten om het weg te krijgen :think:



gr patricia

@babylover wrote:

@Karin1981 wrote:
Ik krijg helemaal het beeld van Friends dat de aap van Ross de tv taal heeft veranderd in spaans en hun niet weten hoe het eraf moet




nou ja zeg, ga je mijn zoon vergelijken met een aap :snooty: … :lol: …



Maarre jullie knopjes hebben we niet…



Het is een philips tv, lcd met een philips afstandsbediening…



Ik heb zelf al alle knopjes gehad dus vrees dat het niet zo makkelijk gaat bij ons…Waarschijnlijk moet ik meerdere handelingen verrichten om het weg te krijgen :think:



gr patricia




Nee joh zo bedoelde ik het niet :oops:

Misschien meot je em weer aan hem geven haha :lol:

Misschien de gebruiksaanwijzing er even op naslaan!

Even googlen op type nummer en gebruiksaanwijzing doet meestal wonderen.

En anders kan je bij een philips LCD altijd nog terug naar de fabrieksinstlelingen hoor!

@mamy wrote:

En anders kan je bij een philips LCD altijd nog terug naar de fabrieksinstlelingen hoor!




hoe dan???





Ja de gebruiksaanwijzing… Dat is dus een probleem… Die ligt in een doos ergens op zolder met alle gebruiksaanwijzingen van alle apparaten hier in huis… :shifty: …



Ik moet nog even zoeken op internet naar meer info…



Karin: tuurlijk was het een grapje, ik had er toch een :lol: smiley bijgezet… :-*



gr patricia

Maak eens een foto van de afstandsbediening,misschien zien wij dan hoe het eraf moet :mrgreen:

zuiver is hij niet maar het is het proberen waard…

Kijk even op de achterkant van je tv naar je model, dan kan je hier vast je handleiding tereuglezen!



http://www.gebruikershandleiding.com/merkenPhilips_handleiding.html

http://www.gebruikershandleiding.com/zoeken.asp?searchtxt=37PF5321%2F12



zal je altijd zien he… :thumbdown:



Ga ff verder zoeken…