Telemarketing grrrrr......waar bellen ze nu weer voor!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :clap:

@Nicje wrote:

Mijn schoonouders hadden het vorige maand.

Sm werd gebeld door iemand van RWE. Ze gaf aan het einde van het verhaal aan dat ze er met haar man over wilde praten en dat ze erop terug zou komen.

Krijgen ze na 2 weken een brief dat ze welkom geheten werden als nieuwe klant. :eh: Volgens RWE hadden ze 7 dagen de tijd gehad om te annuleren en dat hebben ze niet gedaan, dus kon het niet meer aangepast worden (ze kregen de brief pas na 2 weken)

Na een hoop over en weer gebel, is het door Essent zelf rechtgezet. Essent is erg boos over deze manier van werken en helpen graag mee.



Succes!!






Hier ben ik door gestalkt ( zo noem ik het tegenwoordig maar) ben 2weken lang 3x op de dag gebeld. 1x beweerde ze dat ik de telefoon had opgehangen (verbinding viel gewoon weg) en bij ieder gesprek duidelijk gezegt dat ik geen interesse had. Heb uit eindelijk een mail gestuurd en dezelfde als aangetekende brief dat ik dit niet wenste en anders naar de politie zou stappen. kreeg een simpele excuses terug


3maand later werd ik nog 1keer gebeld ben toen uit mijn slof geschoten meisje was helemaal verbaasd :naughty: :mrgreen:

He hier werd ik toevallig vanmiddag ook gebeld door deze mensen, heel irritant deden zich idd heel aardig voor alsof zij een onderdeel van de NUON waren. Gelukkig had ik dit topic al eens vluchtig gelezen en ben er niet ingetrapt.

Hoi,





Hier ook regelmatig energie levereanciers/disney boeken club wij jonge ouders en weet ik het al niet wat, zelfs as je zegt dat je geen tijd hebt gaan ze gewoon door !

zeggen ze bent u die en die, ik zeg dat moet jij weten jij belt me toch :wall:

gek wordt je ervan :thumbdown:

Gisteravond toevallig:



“Met dhr
 van NEM”



“Met wie?”



“Wij zijn blablabla en u betaald teveel!”



“Hoe komt u aan mijn nummer?”



“Die zie ik op mijn beeldscherm”



“En hoe komt uw beeldscherm aan mijn nummer?”



“Die hebben wij ingekocht”



“Verteld u maar aan uw beeldscherm dat ik het niet op prijs stel om gebeld te worden en een fijne avond”



Klaar!! Heb hier zo’n hekel aan! Ik begrijp: het is hun baan, maar val mij er niet mee lastig! :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Claudia wrote:

Wij hebben onze gegevens ingevuld bij http://www.infofilter.nl (mag vast genoemd worden, want is geen commercie :wink:) en sindsdien worden we bijna niet meer gebeld! :dance:




Heb ik een krap jaartje geleden ook gedaan en word niet meer lastig gevallen :dance:



Alleen een keer een telefoontje van mijn eigen uitvaart verzekering, maar goed dat tel ik niet mee haha

Zo kreeg ik pas een telefoontje waar ik erg raar van stond te kijken.



Goedenavond mevrouw u spreekt met BLABLA (weet de naam niet meer), spreek ik met mevrouw de Wit?

ja daar spreekt u mee

Dat is fijn, wij zijn een intermediar van banken bladieblabla, begrijpt u?

eeeh ja

Nou u weet dat als u een lening heeft u veel geld betaald aan rente bladiebla, snapt u?

eeeh ja

Heeft u een lening?

ja

Heeft een comfortcard of primelinecard?

nee, maar
 (wordt onderbroken, want ze vraagt gewoon door, wilde vragen waarom ze dit wil weten)

Heeft u een achterstand bij Neckermann, Otto of Wehkamp e.d.?

Nee, MAAR (wordt weer onderbroken)

Oh nou dan kan ik u verder niet van dienst zijn, tot ziens.



En toen stond ik met de telefoon in mijn handen verbaasd te kijken want ze had meteen opgehangen. Kom ik ff inteligent over :shifty:

hahaha maaike :mrgreen: :clap:

Ze bellen ons ook vaak genoeg dat we elders goedkoper kunnen lenen




Ik heb geneens een lening lopen :roll: :roll: :roll:

kan topictitel niet aangepast worden? :think: rare telemarketingtelefoontjes :mrgreen:

Oh als ze bellen over leningen zeg ik meteen dat ik die niet heb, ik heb zelfs geen hypotheek :liar: .

@Tante Soesa wrote:

Oh als ze bellen over leningen zeg ik meteen dat ik die niet heb, ik heb zelfs geen hypotheek :liar: .




Ow ja hoor ik heb altijd een hypotheek van 5 ton, en uhhh op 3.5% rente voor 30 jaar vast :lol: hun antwoord is altijd dat kan niet
 ik jawel hoor heb voor hypotheek verstrekker gewerkt :lol: ow ja dan kan het wel :lol: 8)



heb er wel voor gewerkt maar nee mijn hypotheek loopt daar niet :oops: :lol:

@Amy82 wrote:

kan topictitel niet aangepast worden? :think: rare telemarketingtelefoontjes :mrgreen:




Ja hoor
dat kan :mrgreen: :mrgreen:

Ik weet niet wat het was maar afgelopen weken ben ik echt plat gebeld door van alles en nog wat - scheitziek werd ik ervan - maar zag hier die tip van infofilter voorbij komen en dat ga ik eens proberen.



Toen lasse net een paar dagen oud was en wij net thuis waren stond er een gozer aan de deur die bij nader inzien van een of andere groene stroom tent was. Maar die begon ook tegen mijn vriend te praten dat hij namens Eneco ons geld terug kon geven en of hij even handtekening wilde zetten 




Maar ik ben degene die in dit huis de rekeningen doet enzo dus mijn vriend kwam naar mij en bij mij ging gelijk allerlei bellen rinkelen - ik werd kwaad op die gozer joh (en op mijn vriend maar ja die was meer met thuissituatie bezig dan met zo iets)



Die gozer baalde want dacht dat hij al kat in het bakkie had.



Nou die gozer heb het geweten om een vrouw met rondgierende hormonen en leeuwengedrag lastig te vallen :twisted:

@Claudia wrote:

Wij hebben onze gegevens ingevuld bij http://www.infofilter.nl (mag vast genoemd worden, want is geen commercie :wink:) en sindsdien worden we bijna niet meer gebeld! :dance:




die zocht ik, ga ik vanavond evne invullen

Ik stel altijd 1 vraag terug en op de een of andere manier hangen ze dan op
 :eh:



Van de week vroeg er 1 met een toon waarop je baby’s aanspreekt of mijn papa en mama ook thuis waren.

:mrgreen:

Toen ik daarna vroeg met wie ik het genoegen had te sreken hing ze op.

Mijn man heeft het gepresteerd ooit zo’n telemarketeerdame haar hele verhaal te laten doen en daarna met een stalen gezicht te vragen of hij nog één vraag mocht stellen
op haar “JA hoor dat mag natuurlijk”, vroeg hij haar “wat voor slipje draag je nu”



Toen ze zei: " pardon? waarom stelt u zo’n impertinente vraag" was zijn antwoord:



“omdat jij dat ook al 10 minuten bij mij doet” :mrgreen: :mrgreen:



Toen was ze boos en hing zélf op! :thumbup: :thumbup:

Ik kreeg gisteren ook iemand aan de telefoon maar dan van E-ON.

Ze wilden mij ook papieren sturen en als je niks doet dan zit je er aan vast.

Ik heb gezegd dat ik geen zaken aan de telefoon doe, werd hij nog pissig ook, heb zo opgehangen!

@Irene wrote:





Klaar!! Heb hier zo’n hekel aan! Ik begrijp: het is hun baan, maar val mij er niet mee lastig! :wink: :lol: :lol: :lol: :lol:




Ze kiezen zelf voor zo’n baan :wink:

Heb me ooit aangemeld voor Infofilter
we worden eigenlijk nooit meer gebeld.



Ben wel zo’n beetje gestalkt door de Disney boeken club :wall:

Die belden op een gegeven moment zelfs naar mijn mobiel :think:

maar goed, die heb ik ook heerlijk afgepoeierd (soms zijn hormonsters wel handig 8) )



Oooo ja, en wij zijn ooit meer dan 300x gebeld door Telegraaf toen wij een weekje op vakantie waren. Kom je terug, heb je 300 gemiste oproepen :shock: . Bleek een belcomputer te zijn die na 2x overgaan meteen weer ophing.